Re: Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd
Het bekleden is goed gelukt, dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken over de grotere. De taart ziet er ook nog eens harstikke leuk uit met de blaadjes en bloemen!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het bekleden is goed gelukt, dus je hoeft je zeker geen zorgen te maken over de grotere. De taart ziet er ook nog eens harstikke leuk uit met de blaadjes en bloemen!!
ja mooi!
Supervormen vind ik het ook!
Hij is echt leuk die vorm! Knap bekleed ook, maar ik begreep dat het wel viel?!! Nou weer iets om aan mijn verlanglijstje toe te voegen....
Groetjes,
Annelies
Mooie kleur en strak bekleed!
mooie taart!!! ik vind het een hele leuke vorm!!
Prachtig zeg!!!
leuk geworden hoor! ik heb ook de bloemenvorm, weet niet of het dezelfde is, een daisy pan noemde ze het...
ga ik binnenkort uitproberen!
Leuk.
mooi hoor!
super taartje en leuke kleur en mooie bloemetjes
Dat is weer goed gelukt Caroline! En ga je 'm zelf opeten, wat vervelend al dat uitproberen!! Vandaag heb ik ook "jouw" recept van merengue botercreme geprobeerd voor het kinderfeestje.
Hoe het je het kapsel zo hoog gekregen, 2 op elkaar of toch verhoogd met bakpapier? En hoe was het in het theater?
Nee het was 1 kapsel, maar met 2 lagen vulling.
schitterend zeg, heb je de blaadjes en de bloementjes gespoten van botercreme??
Nee hoor, het zijn icing bloemetjes, daar heb ik een doos vol van,die maak ik als ik icing over heb. En ik heb er ook veel gemaakt toen ik die taart heb gemaakt die als mijn atavar staat.
Ziet er mooi uit! Enne .. gaaf spuitwerk!
Weer iets op de verlanglijstje zetten - nieuwe vorm 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd