Re: foto-cursus-taart
Wow...die rozen...schitterend!
Zijn weer hele andere dan die je hier veel tegenkomt!
Leuk op de foto gezet!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » foto-cursus-taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow...die rozen...schitterend!
Zijn weer hele andere dan die je hier veel tegenkomt!
Leuk op de foto gezet!
ze zijn inderdaad stukken beter dan onze gewone foto's! 't is natuurlijk ook een prachtige taart om te fotograferen
mooi zeg ik moet ook maar eens zo'n workshop foto's maken gaan volgen ( moet eerst een nieuwe camera kopen want ik heb hem laten stuiteren
)
Het is een hele mooie taart en door die workshop fotograferen is hij nog mooier geworden. Misschien moet ik er ook maar eens over denken om zo'n workshop fotograferen te doen, want mijn taarten vallen altijd net een stukje van de foto af.
Je taart staat er ook super op! Het viel me op dat ik ineens mailtjes kreeg om informatie voor de workshop dus ik dacht; er moet iets gepost zijn en ja hoor! Even voor iedereen die interesse heeft in de workshop; ik werk met wachtlijsten en als er genoeg mensen zijn die zich hebben aangemeld dan prik ik een datum. Dus heb je interesse stuur me dan een mailtje op info@junglefrog.com en dan zet ik je op de lijst!
echt super foto,s en mooie taart , mooie witte bloementjes welke malltjes gebruik je daarvoor als ik vragen mag?
Die mooi etaart heb je mooi gekiekt!
En wie heeft dat prachtige taartje op mogen eten? Hij is super!
mooi zeg. Hele mooie roosjes
Zo, na een weekje vakantie is dit leuk thuis komen met zoveel reacties op mijn foto's 
@deanera: de witte bloemetjes zijn deze uit de webshop .
En dan nerfjes er ingemaakt en de kleine en het grote bloemetje in elkaar geplakt.
@trisha: Simone heeft zef al antwoord gegeven
@SimoneB: heb ik genoeg reclame voor je gemaakt? 
net als je koekjes, vind ik deze ook heeel mooi!!!!!
@kippie; haha... ja hoor! Ik heb inmiddels in het workshop forum nieuwe data gepost voor de workshop dus..... 
Wat een verschil met zo'n foto zeg! Prachtige taart, maar ook zeker prachtig op de gevoelige plaat gezet!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » foto-cursus-taart