Onderwerp: Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd

www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

En dat is goed uitgevallen!! Leuk!
Hoi Carolyn,
Goed gedaan. Mooie marmerkleur.
De grote zal toch lukken!
Heel veel plezier.
Ooh hij is mooi.. Veel plezier.
mooi taartje, leuke vorm. De gespoten bloemetjes zijn ook erg leuk! 
Een hele mooie vorm en ook een heel leuk taartje!
Veel plezier bij het theater 
Kijk, mooi toch! Piece of (bloemenvorm)cake!!!
Ik vind de bloemvorm gemakkelijker bekleden dan een ronde vorm... vinden jullie ook niet?
leuk geworden!
mooi geworden
Leuke vorm! Strak bekleed en de bloemetjes zijn ook erg mooi!
Wat lekker dat je tijd hebt om een vorm uit te proberen en wat is ie leuk geworden. Zo heb ik nog steeds die hexagon vormen, moet ik toch ook maar eens gaan proberen, maar ben een beetje bang voor het bekleden!?!?!?
Ziet er heel netjes uit! Als het inderdaad zo makkelijk bekleden is wil ik ook wel zo'n bakvorm! dacht juist dat het moeilijker zou zijn dan een gewone ronde!
Groetjes Linda-S
He, da's leuk geworden! Nou, jij hoeft je geen zorgen te maken over de grotere vorm hoor, 't ziet er top uit!
Mooi taartje!!!
Vandaag mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd, ik was vooral benieuwd naar het bekleden van de cake, omdat ik aan het eind van de week een opdracht heb met deze vorm. Het viel me reuze mee, nu maar hopen dat de grote vorm net zo gemakkelijk gaat.
Ik heb een vorm die hier op lijkt (iets diepere "inkepingen"). Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het bekleden? Werkt de smoother wel??? Ook ik voorzie moeilijkheden bij het bekleden van zo'n vormige vorm 
Dat is weer goed gelukt Caroline! En ga je 'm zelf opeten, wat vervelend al dat uitproberen!! Vandaag heb ik ook "jouw" recept van merengue botercreme geprobeerd voor het kinderfeestje.
Hoe het je het kapsel zo hoog gekregen, 2 op elkaar of toch verhoogd met bakpapier? En hoe was het in het theater?
wat een leuke!!
die grote gaat zeker lukken !!
wat een sjiek taartje is dat geworden , ik vind het een hele mooie vorm.
Leuke vorm en de kleurtjes vind ik ook heel mooi zo gemarmerd.
Leuk hoor die vorm! En mooie kleuren heb je gebruikt!
Mooi gedaan! 
En heel veel plezier in het theater 
xxx
dat lijkt mij nou zo'n lastige vorm.
Ik kon van de week alvast voor me verjaardag nieuwe kopen en koos die 6 hoekige. Ik twijfelde met deze.
Nou ja, krijg vast wel visite met me verjaardag:D
Hele leuke taart!
Ohhhh...wat een mooi taartje...veel plezier!!!
Sweet Carolyn schreef:Vandaag mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd, ik was vooral benieuwd naar het bekleden van de cake, omdat ik aan het eind van de week een opdracht heb met deze vorm. Het viel me reuze mee, nu maar hopen dat de grote vorm net zo gemakkelijk gaat.
Ik heb een vorm die hier op lijkt (iets diepere "inkepingen"). Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het bekleden? Werkt de smoother wel??? Ook ik voorzie moeilijkheden bij het bekleden van zo'n vormige vorm
Eigenlijk gaat het net als een ronde taart, allen kan je het makkelijker weg werken de bekleding. En ik heb wel de smoother gebruikt, alleen moet je wat voorzichtiger zijn met de rondingen.
schitterend zeg, heb je de blaadjes en de bloementjes gespoten van botercreme??
Leuke vorm!! oooooooh ik wil steeds meer hebben als ik al dat leuks hier zie! (gelukkig ben ik snel jarig
)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn nieuwe bakvorm uitgeprobeerd