1 Laatst bewerkt door Jol321 (21-05-2008 18:03)

Onderwerp: Kinderfeest met prinsessen

Voor een bevriende moeder van school heb ik vanmiddag een kinderfeestje gegeven. Omdat het voor 12 (!) meiden "moest" zijn, had ik aangeboden dit bij mij thuis te doen. Uiteindelijk waren er 10 meiden.
En ik kan je zeggen, dat het heftig was !!! Niet het maken van de taarten zelf maar alle voor- en nawee

Groet, Jolanda

2

Re: Kinderfeest met prinsessen

Ooh dat ziet er geweldig uit zeg. Al die princessen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ik vind je dapper! (en ik ben juf, dus ik ben wel wat gewend :lol:)

4

Leuk maar heel vermoeiend, denk ik !

5

het is wel heel erg leuk geworden.

6

Heb de hele dag aan je gedacht!!!

Wat hebben ze ontzettende leuke prinsesjes gemaakt zeg, kan ook niet anders met zo'n juf!!

Nu lekker met je beentjes omhoog he, uitrusten voor volgende week!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Dat ziet er gezellig uit!!
Ik heb ook een aanvraag gekregen voor 9 meiden van 9-10 jaar. Maar dan met cupcakes... Ik moet dus ook even gaan brainstormen...

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

8

ziet er leuk uit is toch leuk om met kinderen te werken wel druk maar gezellig

groetjess

9

Het ziet er super uit! Ik vind het knap hoor! Petje af :thumb:

10

Mandaantje schreef:

Dat ziet er gezellig uit!!
Ik heb ook een aanvraag gekregen voor 9 meiden van 9-10 jaar. Maar dan met cupcakes... Ik moet dus ook even gaan brainstormen...

dit heb ik ook laatst gedaan, als je tips wilt kan je me mailen!

was wel bekaf dat ik thuis was en heb me voorgenomen omdat tijdens mijn zwangerschap iig niet meer te doen ;)

11

Oohh wat leuk! Ze hebben prachtige taartjes gemaakt, maar het lijkt mij ook wel vermoeiend. Heb ooit een workshop bonbons maken aan 18 volwassenen gegeven... nooooooiiit meer!!! ;)

12

Die meiden hebben mooi werk geleverd! En respect voor jou :thumb: Pas met 5 kinderen cc versierd en dat was al chaos!!

Groeten van Nicole

13

Heeeee, da's leuk!!!

En wat een blije koppies allemaal... 't zijn dan ook superleuke taarten geworden!

Maar dat kan ook niet anders he, als het kinderfeestje is georganiseerd door zo'n topper !!! ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

wat zien de taartjes er super uit, en ik wete hoe je je voelt moe maar voldaan, lekker uitpuffen nu!

15

Leuk zeg!

Je hart fluitsert, luister goed!

16

Leuk! Maar denk wel dat jij strax verdiend hebt om met de benen omhoog maar aan al die blije gezichtjes te zien is het een groot succes geweest..........
Oh oh............ik denk dat het je vaker wordt gevraagd strax............

ze zijn leuk zeg!!
leuke fotoos!!
lekkere blije gezichtjes

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

18

super leuke taarten, leuk hoor die feestjes maar wat je zeg je heb er wel werk aan .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

19

Waauw wat een feest... chapeau voor jou :Y

xxx

20

Dat ziet er gezellig uit...vrolijke smoeltjes...mooie taartjes...pffff...en nu uitrusten ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Hoi Jolanda, ben net terug, was erg leuk (hoor je nog wel meer van). Gossie wat ben je weer bezig geweest, ziet er gezellig uit. En de kinderen hebben zo te zien het ook heel leuk gevonden.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

22

Dat ziet er gezellig uit allemaal!! En ja, het is zeker vermoeiend, maar wel erg leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

23

Zo te zien aan de blije gezichtjes van de dametjes heb je ze een leuk feestje bezorgd!! Heel erg leuk idee om prinsessentaartjes te maken ipv cupcakes.
Maar 10 meiden... pfff....

24

erg leuk hoor,TOP!!,ik ben waarschijnlijk in sept aan de beurt bij mijn nichtje,heb je nog tips?en ben ook benieuwd wat je hiervoor nu moet rekenen,totaal prijs of reken je per prinses?
groetjes danielle

25

danielle.13 schreef:

erg leuk hoor,TOP!!,ik ben waarschijnlijk in sept aan de beurt bij mijn nichtje,heb je nog tips?en ben ook benieuwd wat je hiervoor nu moet rekenen,totaal prijs of reken je per prinses?
groetjes danielle

Je hebt mail !

Groet, Jolanda