1

Onderwerp: Taart stress

ohw hellup!!

in de week van 5 juni wordt zoooo vreselijk voor mij:s
Niet alleen 2 stapel taarten voor mij eigen verjaaradg maar nu ook nog eens een taart voor de psz van Nigel voor het zomer feest.
Hoe pak ik dit aan!!!!!

Zal ik 5 biscuits bakken en die invriezen, zal ik ze eerst vullen en dan invriezen of zal ik ze vullen en bekleden en dan invriezen en in een keer Donderdag 5 juni decoreren ofzo?

Ik heb die voor de psz Zaterdag 7 juni nodig maar die moet vrijdag al gebracht worden. de twee stapel taarten heb ik Zondag 8 juni nodig.

HELLUP!!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

2

Re: Taart stress

De biscuit voor de psz woensdag bakken en donderdag of als je kan vrijdag vullen en decoreren, de biscuits voor de stapels donderdag of vrijdag bakken en zaterdag vullen en decoreren?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

3

Of, ala je deze week tijd hebt. Bakken en invriezer (al dan niet gevuld). Je kan ook de decoraties vast maken (bloemetjes, rondjes, ik weet niet wat erop moet).

Succes, ik heb ook een paar keer zo'n week gehad!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Bedankt, eens is de eerste keer natuurlijk:)
Helaas heb ik geen groote vriezer.....maar me moeder wel, zal die maar even gebruiken en dan ind taarten invriezen, al dan niet gevuld. De decoraties voor me eigen taart moest ik toch al van te voren maken.

je kan ook de taart helemaal klaar maken en dan invriezen, de dag voor dat je hem nodig hebt eruit halen en rustig in de koelkast laten ontdooien
en indien nodig ben ik in de buurt hoor voor extra hulp.

moon :Y

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

6

Weet ik Monica dankjewel:)
(beetje onzeker nog:$)

hee niet onzeker zijn hoor je resultaten mogen er echt zijn, probeer vooruit te werken in de rustige uuryjes (zover dat met 3 kinderen kan )
het lukt je echt wel

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

8

de rustige uurtjes heb ik wel hoor, zolang Alex maar thuis is hahaha (of me moeder;))