Onderwerp: Bedanktaart en Kampioentaart
Hallo allemaal.
Heb weer ontzettend van al jullie creaties genoten. Ondanks dat ik niet bij iedereen een berichtje heb geplaatst : ze zijn weer allemaal toppie 
Hierbij mijn laatste aanwinsten. Zoon Tim had afgelopen Pinkster weer kamp van atletiek dus voor de trouwe medewerkers iets lekkers gemaakt. Ze zijn toch weer een heel weekend in touw ondanks Pinster en moederdag. Het is een tentenkamp dus de tent spreekt voor zich en die zon kon echt niet ontbreken. Omdat het zo super warm was en er niet veel koelruimte was voor de zekerheid alleen gevuld met bbr.

Zoon Ben kon kampioen worden dus mooi moment om mijn nieuwste bakblik uit te proberen. De bal staat los op de ondertaart. Om de verhoudingen niet te verpesten heb ik de bal niet gevuld. Alle spelertjes een stuk bal met slagroom en alle trouwe supporters een stuk van de gevulde (bokkepootjes) ondertaart. Bijna 30 man heeft ervan gegeten. (klein detail, ze verloren de laatste wedstrijd dus was het die dag niet zeker of ze kampioen werden, dus voor het serveren gauw de tekst verwijderd.)
gr. Ellen

Leuk!
Mijn voorkeur heeft vooral te maken met wat ik zelf leuk vind om te doen