Onderwerp: Hello kitty!
Deze taart heb ik speciaal voor mijn site gemaakt had nog nooit een hello kitty gemaakt maar vond wel dat er een op mijn site moest staan dus bij deze.

Website: www.droomtaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello kitty!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze taart heb ik speciaal voor mijn site gemaakt had nog nooit een hello kitty gemaakt maar vond wel dat er een op mijn site moest staan dus bij deze.

Wat mooi 
Is hij gevuld of is het een dummy?
xxx
Het is een dummy zie je het heel erg?
Ja door het randje he?
Ik hoopte dat je het niet zo erg zou zien en toen dat wel zo was dacht ik nou dan druk ik er maar op ook haha.
Ik vond het effect wel mooi.
Ik vindt het heel erg mooi! Voor mensen die het niet weten, zullen gewoon denken dat het zo hoort. 
Super gepuzzeld!
Net wat Tweety zegt...en inderdaad heel mooi gepuzzeld...hoop er meer van zulke leuke van je te zien...komt je site lekker vol te staan... 
Heeee, dat vind ik juist leuk; dat randje... en een dummie kan toch best? Vooral als het vanwege je site is, top gedaan hoor!
Mooi gepuzzelde Kitty !
Mooi gepuzzeld hoor. En euh ik zie er niks van maar ik heb nog nooit een dummy bekleed. Hij lig overigens wel klaar in de kast 
mooi geworden
hoi
heel leuk gedaan, ik heb er afgelopen weekend ook een gepuzzeld voor het eerst, alleen wil ik wat vragen, ik mis de nsorharen van de andere kant of..... hoort het misschien zo!
Wat een schatje!
Oh wat een schatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een mooie Hello Kitty hoor!!
hoi
heel leuk gedaan, ik heb er afgelopen weekend ook een gepuzzeld voor het eerst, alleen wil ik wat vragen, ik mis de nsorharen van de andere kant of..... hoort het misschien zo!
Ja ik was aan het twijfellen ze stonden namelijk niet op de kleurplaat volgende keer maar gewoon erbij plakken he.
Mooi geworden!
Heel leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Hello kitty!