Onderwerp: nog meer vragen
weet iemand toevallig ook waar ik glycerine en glucosestroop kan kopen...zit namelijk met tijdnood dus kan dit helaas niet via internet bestellen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » nog meer vragen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
weet iemand toevallig ook waar ik glycerine en glucosestroop kan kopen...zit namelijk met tijdnood dus kan dit helaas niet via internet bestellen
Glucosestroop kun je zelf maken door
hoe kan ik als ik dat gemaakt heb dan het beste bewaren en kan ik het wel bewaren of moet ik het gelijk gebruiken ?????
Glucosestroop zou je in een bakje of potje op kamertemperatuur kunnen bewaren, maar ik geloof dat ik het niet zo lang zou doen...
nou nog maar een vraagje gaat lekker zo ...hihi...Ik heb vandaag amandelaroma gekocht is dat het zelfde als amandelessence wat dat kan ik niet vinden
yep
nou ben ik vandaag dus naar de aphotheek gegaan een glyserine gekocht....joepie ikke blij.....maar nou staat er op het potje dat het te gebruiken is voor droge handen en voeten voor een soepele huid??!!! heb ik wel het juiste gekocht....of kun je hier gewoon mee koken????
ja hoor, gewoon gebruiken. Ik had exact dezelfde reactie toen ik dit voor het eerst kocht!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » nog meer vragen