Re: Het zou zo een bruidstaart kunnen zijn!
Geweldige taart!
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het zou zo een bruidstaart kunnen zijn!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Geweldige taart!
Ik ben helemaal verliefd op deze taart.
Geweldig, die kleuren, de rozen, gewoon alles
Oeps...:O Heb nog nooit 3 pagina's aan reacties gehad! 
Bedankt allemaal! 
prachtige taart en mooie kleurencombi
Oranje is normaal niet mijn favo kleur maar deze vind ik super.Mooi stapeltje is het geworden.
Wat een super leuke taart..mooie roosjes en je kleuren vind ik ook al zo mooi!
Hij is echt helemaal super Minke! De kleuren, die ruiten, de bloemen, alles! En dat hij wat groot was uitgevallen lijkt me niet zo erg: wie wil er nou appeltaart als je ook zoiets kunt krijgen! 
Jaaa.wauw. Super kleuren. Mooi gedaan!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Dan ga je nu op naar de 4 pagina's want ook ik wil even kwijt dat ik um schitterend vind. Geweldige kleuren ook.
Hoe heb je dat nou gedaan met stapelen? Gewoon biscuitmix gebruikt of toch een steviger ondergrond?????
ook vind dat ie zelfs minimaal 4 pagina's waard is
ik vind hem super en sla hem dan ook op in mijn pc als voorbeeld. ik vind hem echt geweldig. echt een vrolijke taart en een superkleur!
Prachtig!!
Oeps...:O Heb nog nooit 3 pagina's aan reacties gehad!
Bedankt allemaal!
tis dubbel en dwars verdiend hoor Minke, SUPERTAART!!!!!
Súper mooi
!!!! Heel gaaf, die kleurencombi, inderdaad, het zou zo een bruidstaart kunnen zijn!
zo gaaf stapeltje!! Kan inderdaad zo doorgaan voor een trouwtaart.
mooie kleuren combi en de afwerking is ook netjes.
Toch boffen met zo'n verjaardags taart

heel erg mooie kleuren combi , super mooie stapeltaart.
Mooooooooooooi!!!!!!!
Heel mooi gedaan, hadden jullie niet te veel taart. En hoe is het met jou, gaat het weer een beetje?
Wat ontzettend lief dat je naar me vraagt, Caroline! 
Het gaat al weer een heel stuk beter met mij. 
Maandag ga ik weer een dagje werken!
Marianne, ik gebruik eigenlijk altijd gewoon biscuitmix. Bij het stapelen stut ik mijn taart altijd met rietjes en doe ik onder het 2e taartje een kartonnetje. 
Ik was er van overtuigd, dat ik een reactie had geplaatst, maar niet dus. Zo plaats ik 'm weer even bovenaan en komt er nog wel een vierde pagina!! Je ziet het: zelfs bij de oproep voor een bruidstaart komt ie naar voren!! Compliment dus. Hij is erg leuk. Ga 'm even opslaan voor de inspiratie.
Is het goed gegaan met de eerste dag weer werken? Moe zal je ongetwijfeld zijn.
Hele mooie taart!!! En hopelijk zijn we nu beland aan de 4de pagina? Spannend spannend...
tja, ik post gewoon nog maar een keer een reactie, want ik blijf hem leuk vinden en kijk er elke keer weer naar 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het zou zo een bruidstaart kunnen zijn!