1

Onderwerp: Morgen naar het dolfinarium

Beetje balen van de loslatende papiertjes, maar goed ze zijn gelukkig alleen maar voor ons zelf morgen. Op verzoek van m'n dochter (2,5) cakejes met marsepein :)

http://www.merel-lotte.nl/upload/DSC05057.jpg

Enne natuurlijk graag op-/aan-merkingen of tips.

2

Re: Morgen naar het dolfinarium

aaa lief! De blauw heb je goed gemaakt!

Groetjes Tweety!

3

Heel leuk om te zien...veel plezier morgen :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

och wat is dat zeehondje een zoetje. veel plezier morgen. geniet vooral van igor....kan wel uren naar hem kijken .....zucht......

Groet corinne

Groet Corinne

5

Wat een schatjes zeg.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Wat lief met dat blauw.. en dat zeehondje! Jammer inderdaad van de loslatende vormpjes, maar daar heb ik ook nog altijd niet de oplossing voor gevonden :nooo

7

Wat een leukerds!
Het zeehondje is zo schattig!

8

wat lief :Y

Veel plezier!

xxx

9

Super gedaan zeg!

Die lieve kleine waterdiertjes... heel leuk!! Toch gek he, van die loslatende vormpjes. Ik weet wel dat ik er veel minder last van heb sinds ik de over 15 graden lager heb gezet, en de baktijd iets heb verlengd! 't Komt nu bijna nooit meer voor!

Misschien een tip?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

Wat zijn ze leuk geworden!!!!!Mooie kleur blauw en dat zeehonde koppie....lief!!!!

11

wat een schatjes

Koenie schreef:

Toch gek he, van die loslatende vormpjes. Ik weet wel dat ik er veel minder last van heb sinds ik de over 15 graden lager heb gezet, en de baktijd iets heb verlengd! 't Komt nu bijna nooit meer voor!

Misschien een tip?

jammer dat ik mijn oven alleen maar met 50gr lagen kan zetten, maar mischine kan ik het ook eens proberen:)

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

12

Koenie schreef:

Super gedaan zeg!

Die lieve kleine waterdiertjes... heel leuk!! Toch gek he, van die loslatende vormpjes. Ik weet wel dat ik er veel minder last van heb sinds ik de over 15 graden lager heb gezet, en de baktijd iets heb verlengd! 't Komt nu bijna nooit meer voor!

Misschien een tip?

Ik ga het proberen! Ik vind het er echt niet uitzien, die loslatende vormpjes en zelfs als het voor ons zelf is stoort het me eigenlijk flink!