1

Onderwerp: water van icing????

hoe maak ik dit, wat voor een spuitmondje gebruik ik en is er nog een speciaal handigheidje voor mooie golfjes...offe is het gewoon een beetje kliederen en klodderen.

Ik heb golfjes nodig om langs een gepuzzeld bootje te laten golven (huh?)

groet Corinne

Groet Corinne

2

Re: water van icing????

Het sterspuitmondje en gewoon een beetje zigzaggen!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

hmmm ga maar wat kliederen....wil niet zo netjes water, de puzzel is niet zo strak en dat geeft een beetje van hmmmm strak water....hmmm slordige piraat....hmmm een contrast taart hahaha

groet corinne

wish me luck

Groet Corinne

4

good luck!!! hahahah

5

Het spuitmondje maakt niet veel uit, (ik doe het trouwens gewoon met een restje botercreme waar ik slordig wat blauw doorheen roer zodat je geen egaal blauw water hebt) en als je het erop hebt gespoten gewoon met je spuitmond nog wat heen en weer in de klodder zeg maar........snap je t nog?

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hoi Corinne,

Misschien kun je het proberen met een kwastje. Eerst een laagje dun aanbrengen (als achtergrond) en dan de golfjes er wat dikker op aan"klodderen"??

Succes.

gr. Ellen

7

nou dames ik heb gewoon wat aangeklodderd met wat icing en blauwe kleurstof...werd uiteindelijk nog een haast klus....maar het ging er mee door. het resultaat staat zo bij de taartenparade.

groet corinne....die ooit nog wel eens heel erg goed word in het klodderen en kliederen van water hahaha

Groet Corinne