Onderwerp: een hart voor mijn hubbie
ik had mijn man vanmiddag gesmst een kleur te noemen, in eerste instantie noemde hij roze!! huh??? haha hij zat toevallig net een roze etiket te lezen in de kantine bleek achteraf (gelukkig maar, ik begon al te twijfelen
) ik dus maar ff bellen,
* schat weet je zeker dat je roze wilt? hij wist niet waarvoor want dat had ik niet verteld.
*ehm, hoezo dan?
* nou, noem maar ff een andere kleur.
* okee, blauw dan.
*okee schatje, tot vanavond dan. klik. whahaha
dus ik snel aan de gang en voor het eerst een hart gemaakt met een bakblik welke ik in frankrijk heb gekocht.
ik wilde wel een mooie kleur blauw, mannenblauw, misschien iets van petrol net als zijn trouwpak misschien. hmmmmmm ff mengen. hij is het niet helemaal geworden maar wel iets in de buurt. de kleur is in het echt wel ietsje donkerder en doffer dan op de foto's. ik wilde retro doen want hij wordt tenslotte al 41
dus bouwjaar 67.
dus hierbij nog maar een mannenhart voor zijn verjaardag voor de visite thuis. gevuld met 2 lagen tobleronemousse. raar spul om mee te werken (was voor mij voor het eerst) maar wel lekker
hieronder een stap voor stap fotoreportage.
zou ik hem trouwens kunnen invriezen? met die toblerone mousse? (gemaakt met recept hier op de site)

getver, als je niet beter weet??? 

Echt een mooie mannentaart hoor.Mooi gedaan hoor en je kleur is ook goed gelukt vind ik.Ik hou wel van die retro taarten.