Onderwerp: Mini communie bloemetjes cupcakes :)
Voor de communie van een van de dochters van mijn nicht 30 minicupcakes! In ongeveer dezelfde kleuren als de taart voor de verjaardag van haar 3 jarige dochter (te vinden in mijn album
)

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini communie bloemetjes cupcakes :)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de communie van een van de dochters van mijn nicht 30 minicupcakes! In ongeveer dezelfde kleuren als de taart voor de verjaardag van haar 3 jarige dochter (te vinden in mijn album
)

Leuk gedaan zeg! Ziet er heel vrolijk uit. Ik vind die mini cupcakes zooo leuk, heb ze laatst ook gemaakt.
Groetjes, Monique
Mooi gemaakt hoor. Echt een plaatje.
Ze zijn enig...heel vrolijk 
Erg mooi 
xxx
Wat een leuke mini's
Leuk die cupcakes!! Mooie bloemen 
Wat leuk ge!maakt
Schitterend zeg... en prachtig van kleur!
Ik denk... dat je topic door een van de moderators nog overgezet gaat worden naar de "cupcake en koekjes"... dat je niet straks denkt... "Huh? Waar zijn ze gebleven???"
wat een schatjes !!!!
heel erg lief
groetjes no
Schitterend zeg... en prachtig van kleur!
Ik denk... dat je topic door een van de moderators nog overgezet gaat worden naar de "cupcake en koekjes"... dat je niet straks denkt... "Huh? Waar zijn ze gebleven???"
Oh verdorie ja.. helemaal vergeten
.. schaam schaam.. het moest helemaal niet bij de taartenparade.. oej oej.. Sorry!!! 
Leuke cupcakes zeg! Mooi gemaakt!
Heel mooi zeg ook de kleurencombi!!!
ze zijn heel erg mooi!
heel erg lief!
Wat een liefjes !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mini communie bloemetjes cupcakes :)