1

Onderwerp: Idolstaart, wie helpt me even op gang ;)

Voor de vriendinnetjes van mijn zoon, die 9 en 11 worden moet er een Idolstaart komen met 2 zingende meisjes erop. Nou heb ik natuurlijk al het logo, en de kleuren, blauw/zilver, maar die meisjes, tja... Ik wil ze wel boetseren eigenlijk, maar dan moeten ze wel blijven staan! Heeft er iemand ideeetjes, voorbeeldjes, geniale invallen, enz....?

Alvast bedankt!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Idolstaart, wie helpt me even op gang ;)

Ze hebben toch altijd zo;n soort poort waar ze uit komen zeg maar? Als je nou met de miniwondermold (die kan je van mij lenen) 2 van die poortjes maakt en bekleed dan kan je ze daar tegen aan zetten?

3

lijkt me ook leuk om alleen de omtrekken van 2 meiden met microfoons in hun handen in een soort danspose uit te snijden en op taart te plakken. (2D dus en niet 3D)

Groetjes Katja

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Ja, dat zijn al wat leuke ideeen, bedankt. Enne, meiden in danspose plaatjes zijn dus ook welkom!

Groetjes, Rianne

5

laat maar even weten of ik donderdag die mini wondermold voor je mee moet nemen naar de worshop!

6

Ja, Anne, het is een superplan, maar, hij moet zaterdag al af zijn! Moet ik nog wel even gauw moldjes bakken en ook nog werken vrijdag dus... mmm, ga ik niet redden. Toch bedankt voor het aanbod!

Groetjes, Rianne

7

Wil je dat ik morgen moldjes voor je bak? Ik moet toch een kapsel maken voor een andere taart.. Dan neem ik ze donderdag mee..

8 Laatst bewerkt door taartdoos (21-05-2008 16:05)

Glitter schreef:

Wil je dat ik morgen moldjes voor je bak? Ik moet toch een kapsel maken voor een andere taart.. Dan neem ik ze donderdag mee..

Dat zou super zijn, maar niets zo veranderlijk als een bijna 11-jarige! Het moet een tarzantaart worden :lol: :lol:

Groetjes, Rianne

9

whahahahahaha!!

enne over dat thema kan ik een beetje mee praten.. ik heb voor het weekend een george of the jungle taart...

als je de moldjes nog wilt hebben, hoor ik het wel he ;)

10

Kunnen e morgen lekker brainstormen tijdens het bloemen spuiten!

Groetjes, Rianne

11

it;s a date!!