Re: Bruidstaartje met.....koeienvlekken :(
wat een supersjieke koeientaart, top!!!!
http://www.karenscakecreations.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje met.....koeienvlekken :(
wat een supersjieke koeientaart, top!!!!
Ik vind het een aparte bruidstaart geworden,knap hoor!en dat je toch iets heel leuks ervan weet te maken met al die koeienvlekken.
En natuurlijk met een geweldige strik van jou hand,top.
Nou hebben we het hier op het forum regelmatig over een Wendy Original, maar dit is -ook m
weer eens iets anders dan de gewone bruidstaarten.
Vind hem wel heel apart
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hij is koeigaaffffffffff zeg, geweldig zo en idd met die bloemetjes is het af........Super!!!
Super Karin! Wat een goed idee om die bloemetjes in dezelfde kleur te maken als de ondergrond!
Ik neem aan dat je nu zelf ook blij was met je koeientaart?
super!
Saskia
Nou Karin, ik vindt het een super bruidstaart! Weer wat anders, maar toch echt een Karin taart! En zeg nou eerlijk, wat is een Karin taart zonder haar befaamde strik?
je hebt een schitterend bruidstaart gemaakt, helemaal in jou stijl maar ook in de wensen van de klant. Super!
om het koeienvlekkeneffect te behouden heb je de bloemen in dezelfde kleur gemaakt, zo slim en daarom toch een eigen draai aan gegeven. SUPER!!! zo herken je dus een bepaald merk.
Ja...........ondanks......of juist met.........koeienvlekken een echte Karin original.......
Ik sluit me volledig bij marianne aan, zeker ook bij het leren kennen gedeelte 
ps, als je ook naar de cupcakepicknick komt........maak je dan ook cupcakes met kleine strikjes

Het is echt een supermooie en super-Karin'ige bruidstaart!!!
Helemaal herkenbaar zo met toch stiekum een paar bloemen er op om het koeierige er een beetje af te halen

Nee ff serieus, helemaal goed Ka, dan was al die stress toch (n)ergens goed voor 
Chique... Van Karin (ipv mooi van c.en.a
)
helemaal kaatje E....super stilish!
Ik vind het zo leuk om naar jouw taarten te kijken!!! Ook deze bruidstaart is helemaal af!! Z
Oh ja ...een echte koeientaart maar je ziet het niet

Geweldig...:Y
wauw vind hem wel zeer apart zeg een leuke tip voor mijn vriendin die is ook gel op koeien
maar vind hem super
Ondanks dat je niet van thema's houdt is dit echt een geweldige leuke koeienvlekkentaart geworden
En natuurlijk weer een prachtige strik bovenop van de strikkenfee 
Wow wat een supermooie taart en zo origineel. Ik vind hem echt geweldig.
Mooi weer!!! Je had het er al over tijdens de frobeldag in haarlem en hij is echt super goed geworden!
heeel erg mooi 
ik vind het leuk met al die bloemetjes, echt gaaf
heel speciaal 
heel erg mooi!
Ben echt heel blij met al jullie leuke reacties.
Heb er best wel even over na moeten denken hoe ik hem, zonder het koeien effect geweld aan te doen, toch naar mijn zin kon maken.
De strik moest er natuurlijk gelijk al op
, maar het bloemetjes idee kwam echt pas toen de taart al klaar was. Had eerst zilvere balletjes in een paar bloemetjes gedaan, maar toen was eigenlijk gelijk het koeien effect weg. Dus balletjes er weer uit gepulkt en in de kleur van de bloemetjes gemaakt
Een paar grote zilvere ballen erbij..... en klaar.
Uiteindelijk heel blij met het eindresultaat
(ik zou het bijna nog leuk gaan vinden zo'n thema
).
En terecht, hij is prachtig en toch helemaal van jouw hand!
helemaal leuk !!!
zou niet mijn keuze zijn voor een bruidstaart (hoe kom je erop koeienthema ben benieuwd wat de gasten gedacht hebben
)
maar je hebt er iets geweldigs van gemaakt !!!!!!
Het is een prachtige taart geworden!!!
Prachtige taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaartje met.....koeienvlekken :(