1

Onderwerp: ook nieuw.

Hallo allemaal.

Ik ben hier nieuw en wilde na enige twijfel toch even wat kwijt.
Ik zag in de rubriek een babbel na het bakken een stukje staan over een dame op marktplaats. Die had foto's van jullie gebruikt in haar advertentie.
Nou ik ben die dame en wilde even mn excuses aanbieden aan jullie, want het is nooit mijn bedoeling geweest om jullie te kwetsen of hoe je het ook moet noemen.
Ik heb er nooit aan gedacht dat dit zou kunnen gebeuren en ik had het eigenlijk gedaan om te kijken of er vraag naar zou zijn.
Ik had dus het idee om taarten te gaan bakken op bestelling maar wist niet of er veel vraag naar zou zijn.
Om dit uit te zoeken had ik dus die advertentie geplaatst.
misschien inderdaad beetje dom.
Omdat ik er toch mee ben begonnen en het loopt als een trein plaats ik nu dit berichtje hier omdat ik ook graag gezellig met jullie wil kunnen kletsen en kan posten.

Ik hoop dat mn excuses worden aanvaard.

Groetjes Petra
de taartenfee

2

Re: ook nieuw.

Ik heb al gereageerd op je topic in babbel na het bakken.
Maar begin nou wel te denken dat je het misschien zo druk met taart had dat je andere afspraken niet na kon komen???????

3 Laatst bewerkt door de taartenfee (18-05-2008 15:26)

als die goede kennis verteld heeft hoe het zit begrijp je het wel

4

Nee, ik begrijp het niet zo goed. Mijn kennis heeft mij alles uit de doeken gedaan en nadat ie geld had gestort en je had aangegeven na drie weken de beschuitrol klaar te hebben kwam je pas weken later met de melding dat de materialen niet meer leverbaar waren en dat ie dan die van jouw wel kon overkopen voor de helft van het geld, met een herstelde beschadiging! Daar ging ie mee akkoord en toen kreeg ie opeens ( maar pas weer enige tijd later) mail dat de beschadiging niet meer te maken was.
Nou breekt echt mijn klomp. Eerst zeg je het te hebben gemaakt en later zeg je dat het niet meer te herstellen is.
Lijkt bij mij op loze beloftes en dat vind ik niet netjes.

Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.

Zo! Dat wilde ik toch even kwijt.

5

Ik vind het zo jammer dat alles zo snel verdraaid word.

6

Anyway.. welkom :Y

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

7

petravH schreef:

Ik vind het zo jammer dat alles zo snel verdraaid word.

Verdraaid? Waar dan? :think: