1 Laatst bewerkt door Bien (18-05-2008 22:07)

Onderwerp: Wii en weer die vervelende clown

Op het laatste moment belde mijn vriendin nog, sorry ben een beetje laat, maar neem je morgen nog een taartje mee. Lieve schat, voor mijn vriendin en het vriendje van mijn kinderen...........had allang tijd in gepland natuurlijk, ondanks dat zij het vergeten waren. Hij is aan het sparen voor een Wii, wat moet je maken dan..

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7IHRASTJ.jpg

En dan nog een taartje via via en dan besef je weer hoe klein de wereld is, taart gemaakt voor de zoon van een petekind van goede vrienden van de cricket, maar die bij me zijn gekomen via een vriendin van mij, lang verhaal, niet interessant voor jullie, maar voor mij heel bijzonder. Helaas een niet zo orgineel onderwerp......

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RDLWYZOC.jpg

Vulling wel bijzonder voor mijn doen, mona toetje van de maand, aardbeien, met stukjes verse aardbeien.

En nu ga ik proberen, voordat ik instort, om nog een paar taarten te gaan bekijken, kom er de laatste weken niet echt toe!?!?!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Wii en weer die vervelende clown

Zo gaaaaaaaaf zeg...dat heb je mooi gemaakt...maareh...die tweede zie ik niet...je bent wat vergeten...volgens mij moet er nog iets bij staan... http://www.mijnalbum.nl/Foto-RDLWYZOC.jpg

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Hihi en wii! Die heb ik ook gemaakt voor mijn neefjes die ervoor aan het sparen zijn! Moet alleen de foto's nog krijgen want mijn fotoding deed het weer eens niet!

Ik vind ze allebei erg leuk!

Je hart fluitsert, luister goed!

4

Ze zijn beide erg leuk :Y
Bij deze weet ik dan ook weeral hoe een WII eruit ziet ;)

xxx

5

Ha, zo'n apparaat hebben wij ook thuis staan, maar die kun je niet eten...

En die Bumba is toch weer heel mooi, leuk ook de stippenondertaart!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

ze zijn mooi alle 2 en die vervelende clowv is leuk zo op die snoepjes enne niet te lang taartjes kijken gewoon lekker naar bed!

7

Ohw...gelukkig...nu zie ik je tweede taart ook...wat een leukerd...lekker vrolijk ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

8

Nou bumba word nooit saai vooral als je er zo iets moois van maakt!
Ze zijn echt super leuk allebei.

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

9

Wat een leuke taarten en ik krijg geen genoeg van bumba,het is toch een leuk,vrolijk clowntje,leuk die heldere kleuren de wii ziet er ook mooi strak uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Wat is de Wii super strak zeg! Erg leuk!
En de vervelende clown ... nou .. hij ziet er niet vervelend uit hoor ;)

Groetjes Tweety!

11

wat een gave wi heb je gemaakt, die wil ik ook wel hebben.
En je bumba, is super.

Veel taart plezier

12

Misschien is Bumba niet zo origineel (net zoals je zei bij je Cars-taart), maar het blijft leuk om naar te kijken. Zo lekker vrolijk. Leuk met die gekleurde strooisel. En de Wii voor de 9-jarige zal ook zeker in de smaak gevallen zijn. Jij komt al in de positie, dat mensen er al helemaal op gaan rekenen dat jij de taart wel meeneemt!!

Groet, Jolanda

13

Super strak.
En deze Bumba vind ik eigenlijk heel erg leuk.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

14

Wat een leuke zijn het weer!

15

Je WII is cool gemaakt!! Bumba is ook top hoor!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Ze zijn allebei super en ik weet nu ook hoe een wii eruit ziet :D. Bumba ken ik natuurlijk wel maar die blijft leuk om te zien en vooral zoeen.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Mooi Bien, lekker strak ;) Die wii is zoooo mooi van eenvoud, is ook wel eens lekker toch..een rustige taart ..? En Bumba, super.... Ik blijf hem toch leuk vinden, maar ja, komt misschien omdat ik nooit een bumba heb gemaakt!!

xx Monique

18

ik vind ze leuk! en die vervelende clown.. mijn zoontje is er helemaal gek van, ben blij dat de tekenfilmpjes maar 5 minuten duren haha!

19

wat een gave taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

20

Ik vind ze alebei ook erg leuk geworden hoor! En bumba ziet er weer lekker vrolijk uit!

21

Niet origineel, maar wel een mooie uitvoering! En die Wii is wel origineel, haha!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

22

Die Wii is erg leuk geworden. die onthoud ik natuurlijk even.
En je Bumbataart, ondaks dat hij misschien je strot uitkomt vind ik heel erg gaaf.
Mooie kleuren, strak gemaakt! Top hoor!

23

Nou ja!! Hoezo nou weer vervelende clown!! Hij is hartstikke leuk

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

24

Ik vind ze mooi. Maar als ik je verhaaltje lees was het dubbel leuk om te doen, omdat het voor een bekende bleek te zijn. Prachtig. En bumba is toch lief puh!

Corinne
Sugar & Flour

25

Oh wat zijn ze leuk geworden !!!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl