Onderwerp: Proeftaartjes voor de aanstaande bruidspaar
Dit zijn de 3 proeftaartjes die ik gemaakt. De bruilof is volgende week zaterdag. De vullingen zijn: lemoncurd met banketbakkersroom, lemoncurd met botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeftaartjes voor de aanstaande bruidspaar
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit zijn de 3 proeftaartjes die ik gemaakt. De bruilof is volgende week zaterdag. De vullingen zijn: lemoncurd met banketbakkersroom, lemoncurd met botercr
Wow Lisette! Mooie proeftaartjes! Ben ook heel erg benieuwd wat ze gaan kiezen.
Wanneer komen ze proeven? Spannend hoor!
Ze zien dr alledrie uit om op te vreten. Wordt weer een moeilijke keus.
Ben benieuwd.
Ze zijn mooi hoor...vooral die hele witte...heeft wel iets chiques...
Wat mooi!! Maar is een week van te voren proeven niet wat laat? (ik heb er geen verstand van, daar niet van..), maar dat vroeg ik me even af 
Wat een schatjes!
Wauw wat mooi zeg!!!!!!!!!!
Wat een schatjes zeg......ben ook benieuwd naar de taart !!!
mooi hoor!
Wat mooi!! Maar is een week van te voren proeven niet wat laat? (ik heb er geen verstand van, daar niet van..), maar dat vroeg ik me even af
De aanstaande bruidspaar waren al 3 maanden geleden bij me geweest en wilde iets hebben dat niet te zoet was. Ik had hun lemon curd aangeboden. Ze wilden dan lemon curd met botercreme. Proeven was niet nodig. Maar ik heb zelf voor de zekerheid deze taartjes gemaakt. Dan weet ik dat ze weet wat voor smaak ze gaan krijgen. Ik hoef me dan geen zorgen te maken of ze het wel lekker vinden, maar alleen focussen om de taart zo mooi mogelijk de maken.
Mooie bolletjes zijn het,en lief.
Mooi, zo met die parelmoerglans! Hoe doe je dat? Uit welk potje komt dat? 
Mooi, dat gland is erg mooi altijd!
Mooi, zo met die parelmoerglans! Hoe doe je dat? Uit welk potje komt dat?
Het is de spuitbus van PME, handig spul!! Ik ben wel van plan om een mondkapje te kopen als ik de hele bruidstaart moet doen.
Hele mooie proeftaartjes!!
Het zijn drie schitterende proeftaartje. Heel mooi.
Prachtig!
Wat een liefies!!!!!!!!!!
Jeetje Lies, dat ziet er wederom prachtig uit.
Ben benieuwd naar de bruidstaart!
Nou kom maar op met je bruidstaart
Ben benieuwd! Dit ziet er al leuk uit!!
Erg mooi 
xxx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Proeftaartjes voor de aanstaande bruidspaar