1

Onderwerp: Bruidstaartje met.....koeienvlekken :(

Een kennis van een kennis vroeg of ik misschien een bruidstaartje wilde maken voor haar zus.
Nou ja, tegen een bruidstaartje zeg je natuurlijk nooit geen nee.
Dus ik heel enthousiast, ja natuurlijk, leuk, hoe moet hij er uit gaan zien?
Nou..... mijn zus is helemaal gek van koeien. Uhhh............... :s  koeien???
Jaaaaaaaa, dus graag met koeienvlekken en een koeienbruidspaartje.

Grrrrrrr...... :grr:  maar ja ik had al ja gezegd, dus hoe kon ik deze bestelling nou nog naar mijn hand zetten?
Nou heb ik een paar geweldige taartvriendinnen (Lara en Mascha) die gelijk al spontaan aanboden om het bruidspaartje voor mij te maken. Maar ja, dan wordt het toch een taart die niet echt :nooo  mijn taart is. Dus uiteindelijk toch maar die mevrouw een mail gestuurd dat ik best wel een taart met koeienvlekken wilde maken maar NIET met een koeienbruidspaar.
Nou gelukkig vond ze het geen enkel bezwaar:  ik vind jouw taarten zo mooi :o  dat ik er het volste vertrouwen in heb dat hij zonder bruidspaartje ook heel mooi zal worden.

En gelukkig vond ze hem ook heel mooi, toen ze hem vanmiddag kwam halen.
Heb nog wel hier en daar wat bloemetjes op de taart geplakt, om er toch nog een beetje een eigen draai aan te geven en het er iets meer als een bruidstaartje uit te laten zien.

http://www.taartvankarin.nl/popupsamenindewei.jpg

En speciaal voor Koenie, gevuld met de overheerlijke chocoladecake van Lara.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

2

Re: Bruidstaartje met.....koeienvlekken :(

Weet je wat ik zo leuk aan jou vind, buiten het feit dat je waanzinnige taarten maakt? Dat je dàt maakt waar jij je goed bij voelt. En dat je weliswaar concessies doet, maar dat-ie wel bij je moeten passen. Super vind ik dat :thumb: Zie er nu al naar uit je in Birmingham te leren kennen :Y

En je bruidstaart... hij is weer helemaal geweldig!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Heel mooi zeg...ziet er schattig uit...wel apart...maar ja...ieder zijn eigen smaak :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Wauw echt heel mooi gedaan

5

Wauw wat supe rweer zeg! Je maak thele mooie dingen met een hele eigen inslag. Ook al is het niet je ding je maakt er wel iets supers van.

6

Jeetje, dank je wel Marianne voor het compliment.
Maar je hebt wel gelijk hoor, ik maak alleen taarten waar ik me goed bij voel anders begin ik er niet aan.
Maar ja die luxe heb je als het alleen maar een hobby is.

En ik kijk er ook naar uit :Y  om jou te ontmoeten.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

7

Hij ziet er echt heel leuk uit. En toch nog een beetje jou hoor!! De bloemetjes staan er zo erg leuk bij :)

8

Nou Karin, Ik vindhem prachtig en het is je echt gelukt om er toch een bruidstaart van te maken!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

WAUW, super origineel echt heel apart!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

10

wauwwwww...die is gaaf geworden....helemaal top.....

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

11

Helemaal een Karin taart, zelfs met koeievlekken.
Top.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

12

Ik vind hem harstikke leuk hoor zo met die koeievlekken! Mooi gemaakt weer :thumb:

13

Wat is nou een Karintaart zonder strik? Maar gelukkig, ook op de dit prachtige koeienhuidje staat er

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

Hij is hartstikke leuk geworden. Ik vroeg me ook af hoe een koeienvlekkentaart nou toch een bruidstaart kon zijn; z

15

Helemaal goed! En die bloemetjes maken het idd meer bruidstaart achtig.

16

De bloemetjes geven het echt een eigen schwung. Mooi hoor !

17

Ik vind hem heel mooi zo.

18

Helemaal koe, helemaal bruids, helemaal Kaatje... ;)

Boe! Wat is dit mooi!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

19

Prachtig Karin, waauw!
En knap van je dat je toch dat draaitje eraan gegeven hebt, een beetje van 'jezelf' erin :Y
Hoe dan ook, wat je ook doet of maakt, ik ben er zeker van dat de ontvanger altijd tevreden is :Y Zulke prachtexemplaren!!

xxx

20

Ik vind het altijd zo leuk om eerst het verhaal te lezen en dan pas de taart te zien. Was dus erg benieuwd hoe je je hieruit ging redden.........en ik moest dan ook lachen om zo'n herkenbare Karin-taart te zien. Helemaal goed: ik denk, dat als je een bruidstaart van jou wil omdat je jouw stijl zo mooi vindt, dan wil je ook niet echt een geboetseerd tafereel, dan zoek je eigenlijk dit. Ik vind 'm weer helemaal geweldig. Een super idee om die vlekken in het onderbord te laten doorlopen!  Ik kan me helemaal vinden in de reactie van Marianne.

Groet, Jolanda

21

ondanks het fiet dat het thema zig niet zo leent voor een bruiloft heb je dit fantstisch gedaan ...vind het een hele dolle koe ...euh taart :lol:

Het is een loeiiii mooie koetaart geworden. :thumb: Daar mag je ook trots op zijn.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

23

Ja bij de titel had ik zoiets van hmmm koeienvlekken op een bruidstaart. Is toch niks?

Maar het is helemaal super geworden zeg. Echt mijn complimenten.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

24

Hij herinnert mij aan die voetbal/communietaart. Wederom je eigen draai eraan gegeven. En... hij is prachtig geworden. Super Karin.

Corinne
Sugar & Flour

25

Marianne schreef:

Weet je wat ik zo leuk aan jou vind, buiten het feit dat je waanzinnige taarten maakt? Dat je dàt maakt waar jij je goed bij voelt. En dat je weliswaar concessies doet, maar dat-ie wel bij je moeten passen. Super vind ik dat :thumb: Zie er nu al naar uit je in Birmingham te leren kennen :Y

En je bruidstaart... hij is weer helemaal geweldig!!

Zeggeh, Marianne, wil jij mij de woorden niet uit de mond halen??? :D

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!