Re: de tweede bruidstaart
Nou het mag wel misschien een prutstoestelletje wezen maar je taart is werkelijk waar GEWELDIG, schtterend ze die kleuren echt mooi!!!!!
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de tweede bruidstaart
Nou het mag wel misschien een prutstoestelletje wezen maar je taart is werkelijk waar GEWELDIG, schtterend ze die kleuren echt mooi!!!!!
Wordt hier helemaal stil van. Schitterend gewoon!
Dit ziet er super uit.. Met en zonder flits
Mooi gemaakt zeg.
Wat een prachtige taart!! Schitterend.
ontzettend mooi
Oooooooh.... WAUW!!!!
Wat een geweldige supertaart!!

Gelukkig maar dat de weergoden je gunstig gezind waren!

Prachtig, echt waar!
ohhhh.....zucht........wat mooi.......!!!!!!!!
Heel mooi gedaan. 
Waaaaaaauwwwwww !!!
Wat prachtig... die kleuren... de stapel... de decoraties!!!!
Ook weer benieuwd naar de vulling EN de manier van stutten/stapelen!!!
Deze ziet er geweldig uit!!!!!!!!!Wauwie!!!!!!!!
Leuk de kleuren rood en wit en dan toch elke taartlaag weer zo verschillend,werkelijk een prachtige taart,gelukkig dat je hem droog binnen hebt gekregen.
Prachtig .... deze gaat rechtstreeks door naar m'n favorieten!
zucht......hier hou ik van....erg mooi!
Wat een beauty! Echt schitterend gemaakt. Bruidspaar zal er toch van onder de indruk zijn geweest.
De vulling
Koenie
Ik maak altijd meringue botercreme (meestal vanille). Met de preverij krijgen ze dit standaard met kersenjam en de meesten nemen dit ook.
Ik maak geen bavarois, mousses, slagroom dingen omdat ik dan koeling nodig zou hebben en omdat ik bang ben voor glijden.
De meringue botercreme vindt iedereen zeer lekker. Het heeft ook bijna een ijscreme smaak.
De die kan nogal eens aangepast worden. Bij de volgende bruidstaarten gaat ze een aardbeismaak hebben met stukjes aardbei in bijvoorbeeld.
Ik vind ook dat na al dat eten en dikwijls tegenwoordig nog een dessertbuffet het lekker is om een zacht neutraal, dat iedereen lust, smaakje te eten. Om de smaakpapillen te laten rusten. Zoals een vanilleijsje bijvoorbeeld.
Ik maak nooit biscuit maar een zeer luchtige vanillecake.
Het stutten gebeurt met houten stokken van 5 tot 6 mm dik of buisjes.
Ik steek de lange stok in de taart tot op het kartonnetje en markeer dan net onder de fondant en knip ze dan zo goed als mogelijk gelijk.
waaaaaaw wat een schitterende taart!!!!
Awel Karin ge hebt het toch weer klaar gespeeld om een prachtige taart te creeeren...SUPER!!!
wauw. heel mooie kleuren, prachtig gedaan!
wat voor uitsteker heb je voor die ini-minibloemetjes gebruikt 
complimenten hoor 
geweldig, heel erg mooi gemaakt!
Holy..............s..t wat een plaatje............super mooie bruidstaart
Schit-te-rend!!!!
Waauuwww....
xxx
ooo Karen, wat mooi zeg! Daar was je denk ik wel heel erg lang bezig mee geweest. Super gaaf is ie zeg!
Heel knap!
zzzzzooooooooo wauw ik vind hem echt geweldig!!!
prachtig, wat een gave combinaties!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » de tweede bruidstaart