Re: Sondre wilde een John Deere trekker....en ik deed er 16 uur over!!
Het is gewoon een kunstwerk! En er zijn genoeg mensen die daar 250 euro voor willen betalen hoor!! Dus dan die prijs toch maar weer ophogen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sondre wilde een John Deere trekker....en ik deed er 16 uur over!!
Het is gewoon een kunstwerk! En er zijn genoeg mensen die daar 250 euro voor willen betalen hoor!! Dus dan die prijs toch maar weer ophogen!
Jee Anne Brith wat heb je dat gaaf gemaakt. Echt super. Het lijkt gewoon. 
Jeetje mina!!
Wat een taart hij is ontzettend gaaf.
Ik zou er ook 500 voor vragen:D
omg wat enorm gaaf!
Nou ja.........
NOU JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tssss....
Werkelijk ONGELOFELIJK MOOI !!!!!
Je kan zeker zien dat er heel veel uren werk in zitten,maar dan heb je ook wat,een echte trekker,wat een gave en
super gedaan,top meid!!!!!!
Wauw....niet te geloven...n
Whoehieieieieie!!!
Wat een supergave taart zeg!!! 
Hahaha, die prijzen opschroeven kan geen kwaad bij zo'n werk!!
(ben wel heeeel benieuwd wat je hier nou voor gevraagd hebt...:think:)
Nou... als dit niet jouw topstuk uit jouw collectie is weet ik het niet meer. Wat een prachtwerk. 16 uur is veel.... maar het resultaat is beter dan 16 uur werk. Geweldig mooi!
wauw hij is geweldig 
heel erg mooi
ik zal de prijs verklappen....
ik heb m weggegeven! Voor 0 euros....
:D
maar omdat ik weet dat de mensen vragen hoe duur een taart van mij is geweest als ze een taart zien zei ik dat ze gewoon moest zeggen dat ie zo ongelovelijk duur was dat iemand zich helemaal de rambam schrikt van de prijs en mij nooit voor zon taart durft te bellen
:D
wow!!! wat een prachtige taart!!
wooow hij is echt supergaaf zeg!! ongelovelijk!!! echt knap!!
Ik ben bang dat voor een liefhebben 250 euro nog een koopje is........wat is deze mooi zeg!! Niet normaal meer.
Prachtig werk !!!!
kanonne wat een kunstwerk *lune maakt een hele, maar dan ook echt een hele diepe buiging voor Anne Brith*
ik heb een half jaar geleden een keer een "platte" John Deere gemaakt en dat was al lastig, laat staan deze. Ik sta echt paf.
Super gemaakt!
Baffffffffff, daar valt mijn mond de grond op!!! Jeetje mina, wat prachtig!!!!
En dan weggeven? Waauw, ze zullen ongelooflijk blij geweest zijn met dit kunstwerk 
Waauw...
xxx
hij is echt supergaaf zeg maar...........16 uur jeetje meid dat is niet te betalen zeg.
Ongelooflijk gaaf zeg!!
Ben ik even blij dat mijn zoontje even niet op mijn schoot zat mee te kijken. Sta ik dadelijk ook 16 uur in de keuken...
Anne Brith, tis niet normaal meer wat jij allemaal kan maken! Zoals je zoon al eerder gezegd hebt tegen jou, jij kan echt alles maken!
Prachtig gemaakt! Echt super gaaf!
Wauw, deze is z
Jeetje, wat een topstuk. Schitterend!
WAUW....en nog eens.... WAUW
:D:D
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Sondre wilde een John Deere trekker....en ik deed er 16 uur over!!