1

Onderwerp: Dansen rond de wereld

Volgende week is het schoolfeest op het school waar mijn kindjes naar school gaan.

Naar jaarlijkse gewoonte, wordt er gevraagd om taarten te bakken zodat ze die dan kunnen verkopen bij de koffie of thee.  Elk jaar heb ik al rond het thema gewerkt van het schoolfeest, maar nu weet ik niet hoe ik dit best aanpak.
Iemand een idee??  Op de affiche staat een wereldbol met allemaal kindjes rond.
Op zich geen probleem, maar heb schrik dat als ik 23 halve bollen op elkaar zet dat die gaan inzakken of dat deze niet mooi blijven recht staan.  Hoe bekleed ik zo een bol best? en hoe begin ik aan de landen om die er mooi op te krijgen?? 
Misschien dat er van jullie nog andere leuke ideetjes hebben???

groetekes Kris

2

Re: Dansen rond de wereld

hoezo 23 halve bollen op elkaar? Je kunt ze misschien gewoon naast elkaar doen en steeds ander werelddeel erop doen met kindertjes die eromheen dansen in het uiterlijk van het werelddeel. Kan men kiezen waar ze 'naar toe' willen, kun je ook verschillende smaken vulling gebruiken.
't is maar een idee

lekker duurt het langst!

3

Ik bedoelde dus gewoon 2 halve bollen op elkaar zodat je een echte wereldbol kan maken ;-)

groetekes Kris

4

Kun je niet het plaatje puzzelen, 3D is leuk natuurlijk, maar inderdaad wel lastig!
Is zeker zo'n soort plaatje?
http://www.earth-walk.net/_borders/EarthWalk%20Logo.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Ik vind het idee van Meyke wel erg leuk hoor!
Ben benieuwd, succes!

6

Ik kreeg ook al een ideetje bij mijn andere vraag die ik stelde.  Ik weet nog niet volledig wat ik ga doen, maar zo een bruine barbie vond ik ook wel leuk.
Het plaatje van de affiche is idd zoiets

groetekes Kris