1

Onderwerp: Bewaarvraagje (spoed!)

Morgen gaan we bij mijn nicht op bezoek, ze is onlangs bevallen van een zoontje! :)
Nu hebben we al leuke cadeautjes, kleertjes, knuffel enz..
Maar kan het toch niet laten om leuke cupcakejes mee te nemen :P

Ze worden heel simpel hoor:
Gewone cupcakes met een toef botercreme en daarop blauw/witte muisjes.
De cupcakejes heb ik net gebakken.

Kan ik deze nu al versieren?? Ik ben namelijk de hele avond weg vanaf 7 uur (oppassen) en ik slaap bij mijn vriend (want hij woont daar heel dichtbij, en ik niet).
We willen dan graag vanuit zijn huis naar mijn nicht.. en dus moeten mijn ouders de cupcakes meenemen!

Als dit kan, waar moet ik ze dan bewaren?
Ze worden morgenmiddag rond 3 uur gegeten.

Alvast bedankt!!

2

Re: Bewaarvraagje (spoed!)

Dat kan zeker wel hoor! Ik heb laatst versierde cupcakes van 2 dagen oud gehad, en die smaakten nog goed hoor! :) K zou ze wel even in de koelkast bewaren...

3

Oke thx!
En die muisjes dan, die kan ik zeker pas vlak voor het serveren er
op doen lijkt me??
Geloof dat ze anders slof worden?:S

4

Uhmmm... (sorry, beetje latere reactie) Voor het serveren is natuurlijk altijd goed, maar ik denk dat het ook wel kan als je het vandaag er op doet. De cupcakes die ik 2 dagen heb bewaard hadden hagelslag op botercreme, en dat wilde ook goed... Maar het is natuurlijk niet zoveel moeite om het er morgen pas op te doen. Dan zou ik toch op safe spelen! ;)

5

Marjolein, ik kom ook uit Twente, maar mijn man (uit Hillegom) wist echt niet wat Slof betekend!! Hahaha...

Kan je die muisjes er niet op doen vlak voor dat je weg gaat??

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

petje schreef:

Marjolein, ik kom ook uit Twente, maar mijn man (uit Hillegom) wist echt niet wat Slof betekend!! Hahaha...

Kan je die muisjes er niet op doen vlak voor dat je weg gaat??

Whahahaaa! Tuurlijk helemaal niet bij nagedacht!
Wij hebben wel meer van die 'rare' woorden :P

Ik ben vanochtend gewoon op tijd uit mn bed gegaan...
En de cakejes zijn nu bijna klaar.. hihi :P
Toch het risico maar niet genomen.