Onderwerp: Welke boter?
Hallo,
Even een klein vraagje,
Welke boter gebruiken jullie om botercreme te maken?
Groetjes Tessa
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke boter?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Even een klein vraagje,
Welke boter gebruiken jullie om botercreme te maken?
Groetjes Tessa
roomboter
roomboter
rrrrrrrooooommmmmmmboter, veel lekkerder
gezouten of ongezouten?
Roomboter ongezouten!
Ik gebruik linera roomboter. Is heerlijk zacht en makkelijk te verwerken en scheelt weer calorien
Roomboter!
ROOMBOTER natuurlijk
De goedkope roomboter van C1000 of AH. Geloof dat het er niet eens op staat of het gezouten of ongezouten is
Roomboter
De goedkope roomboter van C1000 of AH. Geloof dat het er niet eens op staat of het gezouten of ongezouten is
Nee, staat er niet (duidelijk) op. omdat ze maar 1 keus hebben van die allergoedkoopste, maar het is ongezouten
Ik gebruik ook de goedkoopste roomboter (die van de Lidl is net weer omlaag ), en als vulling soms grasboter (ook roomboter), maar niet als het erg warm is, want dan is -ie wel
in het begin gebruikte ik half margarine half roomboter alle twee (omdat ik dat in een recept gelezen had) nu doe ik dat nog wel eens maar vaak gebruik ik roomboter van het merk ruitjes (blauwe ruitjes verpakking, die is de goedkoopste) (met een beetje melk en vanille aroma)
Ik gebruik altijd Bertolli. De groene pakjes.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Ik zat gister al bij Appie te kijken, die had heel veel verschillende soorten roomboter, grasboter, gezouten, ongezouten, vetarm en weet ik veel wat al niet meer.
Ik denk, ik laat me de kop niet gek maken, ik pak gewoon de allergoedkoopste.
Alleen dat mixen, pffff, heb de (rvs) beslagkom eventjes bij de biscuit in de oven gezet, begon zowat te smelten en hoppa, mixen met die poedersuiker maar hahaha, superlekkere botercreme die nu in de koelkast staat op te stijven...
Ik neem de allergoedkoopste (ongezouten) van de AH. Van zaanse nogiets.
en is dat dan roomboter die je op brood smeert, of zo'n pakje om je vlees eigenlijk in te bakken?
en is dat dan roomboter die je op brood smeert, of zo'n pakje om je vlees eigenlijk in te bakken?
Is er verschil dan? Gewoon de roomboter die in pakjes zit! Is makelijker dan uit een kuipje halen.
volgens mij zit in die in een kuipje zit vaak extra water om hem smeerbaar te maken, net als in halvarine, ook geen ´echte´ boter.. Wel effe opletten dus, ivm het smelten van je fondant/marsepein.
roomboter van de Aldi
roomboter van de Aldi
Ikke dus ook, of van de Lidl, ook goed!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke boter?