Onderwerp: Zwangere vriendin
Mijn vriendin belde gisteravond, dat ze zwanger is van de 3e. Leuk h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwangere vriendin
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn vriendin belde gisteravond, dat ze zwanger is van de 3e. Leuk h
Och jee.. kan me best voorstellen dat je bent geschrokken.. niets eraan overgehouden?
Mooi dat silhouet! En dat hartje...:)
Wow mooi gedaan hoor dat plaatje!!
Wat erg zeg ik las je verhaal in een andere rubriek dat was vast schrikken ik hoop dat het verder goed met je gaat.
Lieve taart zeg! Ik vind dat hartje in de buik zo leuk.
Je zal inderdaad wel geschrokken zijn zeg! Wel fijn dat je dan kunt ontspannen bij het maken van de taart!
Groetjes, Monique
Ooh wat een super idee zo. Echt helemaal leuk.
Ben je nu een beetje over de schrik heen?
Alles verder goed??
En een mooie taart hoor! Weer eentje om te onthouden!
Schitterend taartje...en zeker een fijne hobby...daar wordt ik altijd weer rustig van...hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen...
Dank jullie wel! Ik ben wel weer rustig ja! Maar achteraf ga je wel nadenken over hoe snel zoiets gaat en dat je Echt geen tijd hebt om te reageren!
He jakkes juh. Maar je hebt wel een leuk taartje gemaakt.
Ik denk dan ook aan niets meer als ik aan de taartmaak sla.....das zo lekker.....alleen aan taart denken.
Anders vanavond nog maar 1tje maken 
Wat een leuke taart!
Grappig zo, met dat hartje!
Gelukkig ben je weer een beetje rustig geworden...fijn!
Maare....4 weken zwanger en dan al vertellen?? Ik wachte tot de 3 maanden eer ik het vertelde, maar het verschilt natuurlijk per persoon..Hoop dat alles goed zal gaan!
Leuk bedacht en mooi uitgevoerd!
Wat een peg joh,met jullie auto!Kan me voorstellen dat je geschrokken bent!Gelukkig heb je zelf niets!
Wat een mooi gebaar! 
Hopelijk gaat alles prima met haar zwangerschap. Ik kon ook nooit zolang zwijgen 
geweldig mooi taartje 
xxx
Jeeeempie, toch niets met jezelf 'aan de hand'???
Wat een supermooie en vooral lieve taart die je voor je vriendin hebt gemaakt!
Wat een mooie taart. En gefeliciteerd met zwangere vriendin. Des te meer kroost, des te leuker niewaar.
Wat een super leuke zwanger taart zeg! Mooi de hartje op/in de buik. Roze en blauw bekleed, super!
Leuk bekleed zo met die strepen en toepasselijk plaatje zo, lief met dat hartje 
Hoop dat je ondertussen weer een beetje tot rust bent gekomen. Een aanrijding is altijd heftig, ook al houd je er niets aan over. De schrik is altijd erg.
Ohhhhhhhhhh wat leuk!
Bah wat en schrik zeg met een ongeluk, maar wat leuk dat je vriendin weer zwanger is.....leuk taartje hoor
erg mooi!
Mooie taart!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zwangere vriendin