Onderwerp: mijn laatste CCdoosje
de laatste die ik maak en dan stop ik er even mee :-)
fijn weekend en laten jullie je doosjes ook zien? ik ben benieuwd wat er gemaakt gaat worden
groetjes kit
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn laatste CCdoosje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
de laatste die ik maak en dan stop ik er even mee :-)
fijn weekend en laten jullie je doosjes ook zien? ik ben benieuwd wat er gemaakt gaat worden
groetjes kit
Ooh wat een leukerd zeg. Is dat met glas in lood achtige clown?
Heb je mijn mail gekregen?
in principe kun je op deze manier alle maten maken tot een bepaalde grote. is niet moeilijk als je het principe snapt, ( heb ik toch wat aan wiskunde gehad:-( ) zo maak je je eigen taart of CC nog meer persoonlijk en voor mensen die je lief zijn is dat erg leuk is mijn ervaring ...
kit
jolanda mail me nog een keer en ouwe tante je mail komt steeds terug!!!
kit
Ook deze is weer heel erg leuk!
Ik ga me er eens over buigen, denk dat het resultaat wel een poosje op zich zal laten wachten
jolanda mail me nog een keer
Heb ik gedaan
jolanda is de mail dan aangekomen?
kit
Dit is ook weer een prachtig doosje ik heb jouw mail met patroon inmiddels ontvangen en ga het binnenkort proberen...BEDANKT!
Dit is ook weer zo'n leuke...bedankt voor je mailtje met patroon...ik ga het opzeker een keer fr
Heel erg leuk die doosjes, mag ik ook het patroontje hebben?
Oooooh wat een leukert en zo maakt het nog persoonlijker met weg geven.
Wil ook wel graag het patroon hebben.
iedereen die me heeft gemail even dit..geen hotmail ! dat pikt mijn provider niet vreemd genoeg , dus als je hotmail heb dan even een andere adres mailen!
kit
o wat leuk zeg, hoe maak je dat?
Leuke doosjes zeg! bedankt voor de patroon, ik ga het vast wel een keer proberen
Zat net even op het kerstforum te neuzen en daar kwam ik je ook tegen haha.
Ik kon alleen je servies niet meer vinden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » mijn laatste CCdoosje