1

Onderwerp: Nieuw spinnetje in het taartenweb

Hallo allemaal,

Ik kijk al geruime tijd mee om een beetje inspiratie op te doen. En wauw, wat een prachtige creaties vol liefde gemaakt!
Ik ben Marleen, 34 jaar en ben werkzaam in de media. Vorig jaar getrouwd, en bij het bestellen van onze taart (welke in zo'n taartenwinkel was met allemaal van die leuke hebbedingetjes), kreeg ik zoiets van; 'dat wil ik ook'.
Onze dochter wilde graag voor haar verjaardag op cupcakes trakteren, en ben toen eigenlijk begonnen. Gewapend met cakemix en fondant en een vlinderuitsteker ben ik toen begonnen. De juf op school kon niet geloven dat ik ze zelf had gemaakt, en supertrots als ik was heb ik meteen voor haar verjaardag een Forever Friends taartje erbij gemaakt. En voor een eerste taart best leuk gelukt. Nog niet superstrak, maar oefening baart kunst (hoop ik).

Omdat ik een vrij druk leven heb, kwam ik erachter dat het ook een heerlijke ontspanning is. En maak voor verschillende gelegenheden wel eens een taart(je). En vind ze (samen met de rest van The Family) lekkerder dan van de bakker.

Ik vind dit een heerlijk forum, vol goede tips, recepten, ideeen en bovenal gezelligheid. Sorry, ik zal hier denk ik niet erg actief zijn, maar gluur graag met jullie mee.

2

Re: Nieuw spinnetje in het taartenweb

Gluur maar lekker mee hoor...in ieder geval welkom en wie weet krijgen we zo af en toe toch wat moois van je te zien...

En veel plezier en ontspanning gewenst bij het maken van al die lekkere dingen... :)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

welkom

4

welkom op deze gezellige site. Veel plezier met bakken en decoreren.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Welkom Marleen, veel plezier op het forum :thumb:

xxx

Welkom in ons web....hahaha grappig zeg en als je creaties hebt om te showen....nou graag!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

7

Bedankt! Ik heb al een paar taartjes gemaakt (zojuist nog een voor een verjaardag van een tante). Zodra ik heb uitgevogeld hoe het werkt, zal ik ze plaatsen.