Re: Bruidstaart met zilveren krullen.
Oooo Maaike...
... die taarten van jou... die taarten van jou...
Ik zou nog heeeeel graag willen weten hoe je 'gestut' hebt... zou je daar een mailtje aan mij voor willen wagen????
www.taartenvankoenie.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met zilveren krullen.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oooo Maaike...
... die taarten van jou... die taarten van jou...
Ik zou nog heeeeel graag willen weten hoe je 'gestut' hebt... zou je daar een mailtje aan mij voor willen wagen????
Hij is SUPER!!!!!!
Geweldig mooie taart. Knap gemaakt!
Hey wat grappig, ik kwam deze taart tegen op het trouwforum! 
ooooo geweldig en de bijpassende CC prachtig 
Wat een super mooie taart zeg! Welke uitstekers heb je gebruikt voor de bloemen?
En waarvan heb je de krullen gemaakt? Marsepijn/fondant met tylose of zonder? Heb je ze eerst gemaakt en geschilderd en toen erop gedaan? En hoe laat je het dan drogen, een beetje rond als de zijkant van de taart (Hoe?) of gewoon plat? Breekt het dan niet als je ze daarna op de taart plakt?
Sorry hoop vragen.. Je taart is geweldig!
wauw wat mooi
die krullen zijn echt super
WaaaaaaauuuuuuuuuuW!!!!!
PRACHTIG!!! Je rand is ook heel mooi!! Ik heb die uitstekers ook in huis maar ben nog niet erop gekomen om ze zo te gebruiken. Dan weet je het, ik ga het onthouden!!
WAUWWIE!!!! Wat een prachtige taart! Bie komt zo uit de etalage bij Le Beau Gateau!
Werkelijk schitterend!
Groetjes, Jos
Bedankt voor de complimenten!
Voor de uitstekers die ik gebruikt heb klik hier
De krullen heb ik gemaakt door van grijze fondant met een beetje tylose met de sugargun slierten te maken. Hierna de krullen op een gemaakt op een bordje. Ik heb ze meteen met zilverpoeder, klik hier, en een beetje alcohol geverft. Daarna even laten drogen, het zilver is dan grotendeels droog en ze zijn redelijk stevig maar nog flexibel genoeg om met royal icing op de zijkant te plakken. Ik heb dit dus steeds in beetjes gedaan omdat als je de krullen te lang laat drogen ze inderdaad gaan breken als je ze erop doet.
heel mooi!!!
Schitterend Maaike! Je hebt een eigen stijl en dat is heeeeeel erg leuk!
o ja prachtig!!
Dit is echt wel een plaatje hoor. Prachtig!!!
Erg mooi zeg....
Wat een prachttaart is het geworden!!
Wauw wat ontzettend mooi zeg, schitterend gemaakt!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bruidstaart met zilveren krullen.