Onderwerp: Marsepeinen rozen en blaadjes
Hallo,
Ben een leek wat betreft het werken met marsepein. Wie weet welke uitstekers ik het beste kan aanschaffen om marsepeinen rozen en blaadjes te maken?
Groetjes,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Marsepeinen rozen en blaadjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo,
Ben een leek wat betreft het werken met marsepein. Wie weet welke uitstekers ik het beste kan aanschaffen om marsepeinen rozen en blaadjes te maken?
Groetjes,
Ik heb je berichtje even een eigen topic gegeven, dan komt het beter tot zijn recht
Voor rozenblaadjes heb je op zich geen uitsteker nodig, zie de howto van Lonneke, maar wil je toch uitstekers gebruiken dan kun je de bijvoorbeeld dit setje gebruiken, of eentje waarbij de bloemblaadjes aan elkaar vast zitten, uit deze categorie.
Voor blaadjes is een hele makkelijke en mooie plunger:
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ucts_id=96
Voor rozen heb je in principe geen uitsteker nodig. Gewoon rondjes uitsteken gaat ook heel goed. De 2e die Marianne noetm heb ik ook, en die werlt heel makkelijk. Je maakt er in een handomdraai hele leuke rozen mee.
Heeft iemand misschien ervaring met de Rose bouquet flower cutter set?
Heb samen met mijn schoondochter een proef bruidstaart gemaakt van marsepein. De roosjes hebben we ook van marsepein gemaakt. Alles voor de
Ik vind dat je de mooiste roosjes maakt met fondant (of marsepein) een stukje huishoudfolie en je vingers. Bolletje maken, tussen folie plat drukken en dan een randje nog heel dun wrijven. Voila, helemaal echt rozenblaadje. Met uitstekers krijg je vaak van die t
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Marsepeinen rozen en blaadjes