1

Onderwerp: Nieuw Benjamin

Hoi allemaal,

Nou ook ik ben geinfecteerd met het taartenbakkenvirus....

Een collega zei een maand geleden tegen me, "weet je wat ik ga doen, ik ga een workshop taart decoreren volgen"... Ik was wel heel erg benieuwd. Och en wat een gave sites kwam ze mee aan.... Ik zat op mijn werk, maar helaas kwam er van werken die dag weinig meer, wat een ontzettend mooie creaties zag ik daar. Meteen met een vriendin opgegeven voor een workshop. Wat gaaf was dat om te doen. Voor mijn oudste zoontje (2 jaar) z'n verjaardag een taart gemaakt en toen was ik echt los, ik droom over taarten, ik raak er niet over uitgepraat...(vraag maar aan mijn lieve man)... Het is echt superleuk!! Ben ook al heel veel mooie creaties tegengekomen op deze site, gaaf hoor!!

Mijn complimenten ook voor de makers/beheerders van de site, heel overzichtelijk en een lust om elke keer weer te bekijken!!

Nou iedereen heel veel plezier gewenst met die ontzettend mooie creaties!!

Groetjes,
Frouke

2

Re: Nieuw Benjamin

:lol: ...jaaaaaaaaa ze is besmet...welkom Froukje op de allerleukste taarten site :Y

Heel veel plezier met bakken en decoreren...enneh...showen die handel h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Geen twijfel meer mogelijk.. Je bent verslaafd ;) Welkom bij de ons verslaafde en veel bak en decoreerplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

Hahahaha, hoe herkenbaar!!!! ;)

Welkom hier en ik ben nu al superbenieuwd naar je baksels!

Succes en veel plezier met bakken en decoreren!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

5

welkom :D leuk he :D :D :D

6 Laatst bewerkt door Tinkelbel (16-05-2008 09:22)

Welkom Frouke, veel plezier hier!

xxx

7

Welkom! En gelijk besmet met de bakvirus .... nou kom op maar met je creaties!

Groetjes Tweety!