1

Onderwerp: afsmeren en in de koelkast???

kan ik hem vandaag vullen en afsmeren en morgen pas bekleden?
in een zak of zo??

lekker dubbel , begrafenis en toch nog een taartje afleveren morgen..

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

Re: afsmeren en in de koelkast???

oeps het is al bekant 11 uur , misschien morgenvroeg snel dan , dan in de koelkast , en als ik terug kom snel taartje maken 16 uur moet ie klaar zijn..

truste!!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

3

Niet in een plastic zak bewaren hoor! taarten moeten ademen.. ander verhaal is als ie nog niet afgesmeerd is.. maar dan hoort ie ook niet in de koelkast he ;)

Sterkte morgen...

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

4

Gevuld en afgesmeerd, maar nog niet bekleed, dan bewaar ik hem idd altijd in een plastic pedaalemmerzak.

Sterkte morgen...

Groeten, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

trisha schreef:

Niet in een plastic zak bewaren hoor! taarten moeten ademen.. ander verhaal is als ie nog niet afgesmeerd is.. maar dan hoort ie ook niet in de koelkast he ;)

Sterkte morgen...

Hoezo niet in de koelkast???
Anders gaan je vullingen toch zacht/warm worden?

Ik ga vanavond een taart met monatoetje vullen en bekleden met mmf.
Die moet ik toch wel in de koelkast bewaren tot morgen? verder niet echt een koel plekje in huis.

Ik zal hem zeker wel moeten afdekken anders droogt het mmf uit toch?
gewoon met aluminium folie of huishoudfolie??

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

6

Ik zet mijn afgesmeerde gevulde taart altijd in de koelkast, meestal een hele nacht.(de ene avond en de volgende avond pas afmaken)Volgens mij heb ik dat gelezen in het boek van Peggy Porschen. Minimaal twee uur opstijven in koelkast. Laatst ook in een youtube filmpje gezien van de planet cake hyves.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

7

Mira Max schreef:
trisha schreef:

Sterkte morgen...

Hoezo niet in de koelkast???
Anders gaan je vullingen toch zacht/warm worden?

Ik ga vanavond een taart met monatoetje vullen en bekleden met mmf.
Die moet ik toch wel in de koelkast bewaren tot morgen? verder niet echt een koel plekje in huis.

Ik zal hem zeker wel moeten afdekken anders droogt het mmf uit toch?
gewoon met aluminium folie of huishoudfolie??

Waarom niet gewoon in een doos? Met folie heb je toch kans dat het er aanvast gaat plakken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.