Onderwerp: Tova in de taart?
Weet iemand of dat kan? Is dat spul niet te dun? Ik ken het helemaal niet namelijk.
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tova in de taart?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand of dat kan? Is dat spul niet te dun? Ik ken het helemaal niet namelijk.
Het wordt een soort tremperen denk ik met Tova, is puddingsaus trouwens, is denk ik wel zo dun dat het je biscuit 'inzakt'...
Wat ik wel regelmatig doe, is jam met puddingsaus 'afslappen' zodat het wat dunner wordt en niet zo'n compacte zoete hap .
Het heet tegenwoordig (al een aantal jaren trouwens) Tova, vroeger..... heette het Theo geloof ik. Is saus voor over je ijs bijvoorbeeld of je kan er milkshake mee maken of door je yohurt/vla
Geen idee of je dit in de taart kan gebruiken is wel redelijk slap
tova......ja........dat is gewoon de bessensaus die je over de pudding heen giet (je hebt ook chocosmaak etc, die kleine flesjes, geen vulling dus, tremperen wel.
en nu schiet gelijk het liedje in mijn hoofd........gummibeer, springend red ik je weer keer op keer, want ik ben een echte gummibeer...............gummibessensap
Hallo, ik doe de tova (aarbei smaak) ook door mijn slagroom samen met saroma aardbei, krijgt het een lekkere smaak van
Thnks!
Ik heb zo'n flesje staan, chocoladesmaak. Ik dacht, ik doe het met bokkepootjescreme in een taart. Weet niet wat ik er anders mee moet namelijk . Ik heb het gekregen van m'n moeder, zij had het gekregen van iemand en ze dacht "wat moet ik ermee, weet je wat, ik geef het aan Carin"
Ik hoopte dus dat ik het gewoon op de biscuit kon smeren, schenken, gieten of whatever. E
Tova is jammie
en je biscuit wordt er minder droog van
inderdaad tremperen
Gieten is dus geen optie dan heb je zachte natte biscuit,enne met slagroom wordt het ganache
of liever gezegd
chocoslagroom
Ooooh maar dat klinkt h
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Tova in de taart?