1

Onderwerp: Vulling bruidstaart

Heb waarschijnlijk 2 opdrachten voor een bruidataart (een week na elkaar, tuuuurlijk...)

Maar ik heb begrepen dat je er geen slagroom in moet doen. Kan dat ook niet als je een boterdijkje spuit??

Dat wil ik gewoon even weten. Waarschijnlijk gebruik ik geen slagroom. Ik heb net een topic gevonden met een boel vullingen zonder slagroom en melk. Maar ben gewoon benieuwd naar de reacties!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Vulling bruidstaart

het gaat niet om het wel of geen dijkje spuiten maar omdat je taart zolang buiten de koeling staat, het is een risico wat je neemt met slagroom!

3

Meestal moet een bruidstaart op tijd opgezet worden, daarna een tijd staan (soms buiten). Slagroom moet toch koel blijven, daarom beter een vulling die niet in de koelkast moet.
Vaak heb je voor een bruidstaart ook wat meer tijd nodig, Dan is het makkelijk als je al 2 dagen van te voren in de avond kan vullen/bekleden zodat je de dag erop kan decoreren en de dag daarop serveren. Met slagroom vul ik echt niet eerder als de dag, liefst avond ervoor.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Thanks!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.