Onderwerp: Eerste moederdag taart!
In het voorsteltopic heb ik mijzelf al voorgesteld en nu ga ik me er toch maar aan wagen... Mijn (en die van mijn zus) eerste creatie!
Deze taart heb ik samen met m'n zus gebakken voor moederdag. Over het algemeen ging het redelijk goed alleen hadden we met het kapsel wat problemen. Hij rees niet goed genoeg.. alle tips hier opgevolgd, zelfs begonnnen met een oplopende temperatuur.. Dit kapsel was gewoon te laag om twee keer te vullen. We besloten er nog een kapsel achter aan te bakken. Dit keer zonder oplopende temperatuur, hij leek ietsje hoger te worden maar niet zoals alle mooie kapsels die ik hier voorbij heb zien komen.. Helaas, maar we lieten ons niet uit het veld slaan. Gewoon verder met twee kapsels! Tips zijn welkom, overigens...;)
Tweede kapsel konden we wel doorsnijden dus deze hebben we gevuld met klopklop. De andere laag tussen de twee kapsels bestond uit bokkenpootjes vulling. L

) heb ik een stuk minder beslag nodig voor een taart van dezelfde hoogte.
Heel netjes.
Hoewel ik er bij moet zeggen dat ik ook pas zo stoer ben sinds ik een taartzaag heb (kost maar een paar euro, misschien een leuke tip?)