1 Laatst bewerkt door ers (11-05-2008 07:13)

Onderwerp: Moederdag taart ...maar wel zonder velletje :think:

Ik zei vorige week tegen mijn schoonmoeder dat ik de taarten zou verzorgen voor moederdag. Ik vroeg: "vind je dat leuk"?. Jaaawel, maar dan niet met zo`n velletje!!:S
(ze is indonesisch :lol: )  .  Okeeee, maar wat dan wel/ :think:. Botercreme natuurlijk! want dat maken ze in indonesie altijd. !@#$%^& sh*t. Moet ik nog spuiten ook en dat is nou niet echt mijn specialiteit, maar ach kan ik mooi oefenen. Hier komt hij. Oh ja koenie gevuld met botercreme en dulce de leche. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-68EJPZMD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EYAHTUOO.jpg

PS:Nu moet ik alleen nog even de mokka taart voor mijn schoonmoeder maken want dat kan natuurlijk ook niet ontbreken.We hebben een grote familie , nl 30 man. Die show ik vanmiddag wel.

2

Re: Moederdag taart ...maar wel zonder velletje :think:

Ziet er erg lekker uit hoor (ook zonder velletje :lol:)
En mooi gespoten!

Nou het is je toch goed gelukt hoor wat een werk en hahaha zonder velletje!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

4

Een mooie strakke taart en dat terwijl er niet eens een velletje op zit!! :lol:

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Mooi gedaan :thumb:

xxx

6

Hij ziet dr lekker

7

mooi geworden!

8

Haha,wat grappig!
Ziet er goed uit!En idd strak

9

Heeft iemand trouwens een tip voor mij  , hoelang je zo`n botercreme taart van te voren uit de koelkast haalt? Hij is anders zo hard. :think:

10

Wat een mooie taart zonder velletje

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

11

Ziet er strak uit hoor !

12

Mooi strak...ondanks dat er geen velletje op zit :lol:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

13

Ik dacht net bij mezelf: wanneer ga je dat nou aansnijden? Als het helemaal zacht is? Of moet het nog een beetje hard zijn?

Wilde jou die vraag stellen... maar ik lees dat jij het zelf ook niet weet! :lol:

Ik blijf dus even meelezen, want ik ben benieuwd!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

14

O, en dan is het misschien ook nog wel lief als ik eeeeeven wat van je taart-zonder-velletje zeg... ;)

LEUK, LEKKER EN MOOI !!!  :Y

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

15 Laatst bewerkt door ers (13-05-2008 06:06)

Koenie schreef:

Ik dacht net bij mezelf: wanneer ga je dat nou aansnijden? Als het helemaal zacht is? Of moet het nog een beetje hard zijn?

Wilde jou die vraag stellen... maar ik lees dat jij het zelf ook niet weet! :lol:

Ik blijf dus even meelezen, want ik ben benieuwd!

:lol: Dat is het juist, mijn schoonzus vond hem te hard. Maar een tante van mijn man (een indonesische) maakt in indonesie botercreme taarten en de familie zei dat ze daar zachter zijn. Zij heeft daar een taarten winkel en maakt de mooiste botercreme taarten. zucht................ ik geloof dat ik er echt een keer naar toe moet!!!! :lol:

16

Super leuke taart Ers! Heel erg mooi gemaakt!
En tja, wij indos houden niet zoveel van het zoete. Heb ook weinig bestellingen dus :S
Enne ... zachte botercreme ... misschien omdat het daar meestal warm is?
Ik wil ook wel een keer daarnaar toe, dus als je ga, wil ik wel mee in je koffer ;)

Groetjes Tweety!

17

Tweety1974 schreef:

Super leuke taart Ers! Heel erg mooi gemaakt!
En tja, wij indos houden niet zoveel van het zoete. Heb ook weinig bestellingen dus :S
Enne ... zachte botercreme ... misschien omdat het daar meestal warm is?
Ik wil ook wel een keer daarnaar toe, dus als je ga, wil ik wel mee in je koffer ;)

Ja en dat snap ik dus niet, want om taart geven ze niks maar. Maar als ik kwee talam of ongelongel , of andere mierzoete nagerechten maak dan graaien ze net of ze weken  niet gegeten hebben :lol:. Gisteren voor de 5e keer lapies gemaakt en eindelijk een keer gelukt! hahaha......... Ik denk ook dat het een kwestie is van wat heb je meegekregen in je jeugd. Bij ons is dat taart en bij mijn man de toetjes! ;) . Waar kom jij vandaan? Mijn man van Bandung.

18

Bij mij ligt het nog ingewikkeld. Ouders zijn van indonesische afkomst (allebei). Daar geboren, hiernaartoe geimmegreerd tijdens de oorlog. Hier getrouwd. ben hier geboren, maar later met mijn familie geimegreerd naar NZ. In 1998 ben ik weer terug gekomen.

Groetjes Tweety!