Onderwerp: Traktatie ijsjes
Na de moederdagtaarten en verjaardagstaarten de slag te pakken en vandaag de "ijsjes" traktatie voor de klasgenootjes en cupcakes voor de leerkrachten van m'n zoon gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie ijsjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na de moederdagtaarten en verjaardagstaarten de slag te pakken en vandaag de "ijsjes" traktatie voor de klasgenootjes en cupcakes voor de leerkrachten van m'n zoon gemaakt.
Ohhhhh....dat ziet er erg gezellig uit...wat een vrolijke traktatie
De ijsjes blijven gewoon leuk en vrolijk om te zien! Gezellige dag zal dat worden op school.
Ijsjes zien er echt leuk uit zeg! De cupcakes voor de juffen zijn ook super leuk!
die zijn enig zeg, hoe doen jullie dat in de ijsbekertjes? is enig als traktatie
kit
Ach dat is een super goed idee voor 's zomers!!!! Wil ik ook wel eens weten hoe je dat doet? Bak je de cc's in die ijsbekertjes?
Ziet er geweldig uit allemaal. Mooi gemaakt.
Ze zijn prachtig
Wat een geweldig idee, die ijsjes
xxx
wat leuk zeg, echt een goed idee en zeker met dit weer!!!
bak je nou de wafel ook mee of doe je de cake er later in.
die zijn enig zeg, hoe doen jullie dat in de ijsbekertjes? is enig als traktatie
kit
Ach dat is een super goed idee voor 's zomers!!!! Wil ik ook wel eens weten hoe je dat doet? Bak je de cc's in die ijsbekertjes?
wat leuk zeg, echt een goed idee en zeker met dit weer!!!
bak je nou de wafel ook mee of doe je de cake er later in.
Ik doe gewoon cupcakemix in de hoorntjes en dan alles (dus hoorntjes met mix erin) ca 18 min. in de oven. Kan prima hoor! Nadeel is dat je het niet ver van te voren kan maken want hoorntjes worden na ruim een dag beetje zacht. Heb ook geprobeerd ze in te vriezen, maar was ook geen succes, werden ze ook zacht van. Nu dus avond van te voren gebakken en in goed afgesloten bak bewaard en toen waren ze nog lekker krokant.
Wat een schatjes, heel vrolijk en zomers!
heel erg leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Traktatie ijsjes