1

Onderwerp: geen moederdag,maar een vader(verjaar)dag taart en nog twee

mijn vader was afgelopen zaterdag jarig maar dat hebben we gisteren gevierd tegelijk met moederdag.dus geen moederdag taartje,maar eentje voor de verjaardag van mijn vader,het was maar een kleintje aangezien er niet veel visite kwam.mijn vader had net vrijdag implantaten voor zijn gebit gekregen en voelde zich dus niet helemaal geweldig!vandaar ook bijna geen visite en zelf kon hij geen eens taart eten!!hij is gek op tuinieren vandaar het 'rozen tuintje'.gevuld met 1 laag caramel met stukjes banaan,1 laag zwitsers room en 1 laag bonbonbloc mousse,jammie jammie!!http://www.mijnalbum.nl/Foto-GI6U7UO6.jpg
en vorige week heeft mijn man uitgedeeld op zijn werk vanwege zijn verjaardag 1 week eerder.allebei hetzelfde gevuld met 1 laag mona aardbeienkwarktaartpudding en 1 laag mona aardbeienkwarktaartpudding met aardbeien jam.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KSKSFIEB.jpg
bedankt voor het kijken!!

groetjes mariska

2

Re: geen moederdag,maar een vader(verjaar)dag taart en nog twee

Wat een leuk taartje voor je vader! Hopelijk voelt hij zich snel wat beter :thumb:

De 2 onderste zijn ook prachtig :Y
Mooie kleurencombinatie ook!

xxx

3

Balen voor je vader zo'n mooie taart en dan mag je er niets van hebben :(
Die onderste twee zijn leuk een beetke retro

Groeten van Nicole

4

Pffffff erg voor je vader zeg! Snel maar weer een taartje maken als hi zich wat beter voelt. De retro taarten vind ik super mooi geworden!

5 Laatst bewerkt door Do (12-05-2008 21:09)

Je hebt een hele leuke taart voor je vader gemaakt...en wat is dat lekkerrrr :P :9 hoop dat hij zich snel beter gaat voelen...

En die twee voor je man zijn heel leuk bedacht...en wat zijn ze lekker gevuld :P  :9

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wat een mooie taarten, Jammer dat je vader er niks van heeft kunnen proeven. Leuke retro taarten.

7

Ik vind je 'hekwerk' op het vader-verjaardagstaartje SCHITTEREND, zo origineel zeg!

't Hele tuintje ziet er trouwens gaaf uit, wat een werk en wat mooi gedaan! Jammer dat ie er zelf niets van heeft kunnen proeven... :( ... of is er een stukje overgehouden voor 'betere tijden'?

De twee retro's zien er ook prachtig uit, de kleurencombi vind ik heel mooi!

En bij alledrie zijn de vullingen heerlijk!!! :9

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

:Y Het hekwerk heb je inderdaad heel erg mooi bedacht en uitgevoerd!! De retro's zijn ook erg leuk!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Schitterend hekje heeft je vadertaart gekregen en de roosjes zijn ook mooi. De onderste twee vind ik er ook super uit zien.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Wat een super verjaardagstaart voor je vader zeg! hoe gaat het nu met hem? kan hij nu alles weer eten?
Traktatietaart voor je man op zijn werk zien er echt leuk uit! Knap werk!

Groetjes Tweety!