Onderwerp: Gisteren mijn stapeltaart, nu mijn moederdagtaart!
Hallo!
Daar ben ik weer :-). Gisteren liet ik hier mijn stapeltaart in opdracht aan jullie zien (die voor het meisje van 5 en het jongetje van 1 jaar) en terwijl ik toen mijn berichtje hier aan jullie typte, stond het chocoladekapsel voor mijn moeder alweer in de oven. Ik maak pas sinds twee maandjes taarten en moederdag kan ik dan natuurlijk niet overslaan als taartreden. Ik moet wel zeggen dat ik het taarten wel even gehad had na de vele uren in de stapeltaart, maar toen de taart vanmorgen af was en ik 'm vanmiddag aan mijn moeder overhandigde, was ik toch wel weer trots. Mijn eerste taart in de vorm van een hart (viel me mee met bekleden) en gevuld met bokkepootjesvulling en een laagje banketbakkersroom met daar overheen een laagje verse aardbeien. Twee vullingen die mijn moeder erg lekker vindt. Ze was zeer verrast met dit moederdagcadeau, ze had er niet op durven hopen, omdat ze wist hoelang ik met de stapeltaart bezig was geweest.
Leuk hoor dit taarten!!! Het is inmiddels een werkwoord bij ons thuis :-).

Oja, met de lettertappits heb ik nog wat moeite, maar het is gelukkig leesbaar. Het is het eerste zinnetje van een moederdagversje dat ik ooit op de kleuterschool geleerd heb. Dit versje zeg ik nog, inmiddels traditiegetrouw, ieder jaar met moederdag op (dat is zo gegroeid). Het hele gedichtje was te lang, maar mijn moeder zag het direct :-).
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

. Mooie rolroosjes
), lieve roosje erbij... En het schijnt dat ik zo'n versje eens de hele dag te pas en te pas heb opgezegd met moederdag, mijn vader plaagt me er nu nog mee
...