Onderwerp: Stapeltaart Hello Kitty en stapeltaart poesjes
Hoi, hoi,
De Hello Kitty taart was een opdracht en de poesjestaart is voor mijn nichtje die vandaag 4 is geworden. Beide waren ontzettend leuk om te maken!

Groetjes,
www.cakeoriginals.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stapeltaart Hello Kitty en stapeltaart poesjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi, hoi,
De Hello Kitty taart was een opdracht en de poesjestaart is voor mijn nichtje die vandaag 4 is geworden. Beide waren ontzettend leuk om te maken!

Groetjes,
Wow wat mooi!!! Heel schattig gemaakt, die poesjes!
echt mooi en schattig gedaan...
heel erg mooi allebei!
Leuk! Grappig gedaan met die 'bedeltjes'! De katjes zijn ook erg leuk! 
Wat een schitterende taarten zeg. Echt beauty`s
Twee prachtige taarten heb je gemaakt!! De ketting om de Hello Kitty is super bedacht!!
en ze zijn beide ontzettend lief en lek gemaakt. De medaillons zijn net dat extra's. En je poezentafereel is heel leuk (je tafelkleed vind ik super nonchalant gedaan)
Twee hele mooie prachtige taarten,leuk dat randje met de bedel bij Kitty,super!
Ik vind ze alle2 super! Ik heb niets met Hello Kitty maar vind die bedeltjes schattig.
Poesjes taart is LIEFFFFFFFFFFF
Ik sluit me bij alle commentaar aan! Geweldige taarten!
Wat een plaatjes allebei! Mijn favoriet is de poesjes-taart, die is echt superlief.
Supertaartjes. Ik vind die bedeltjes supergeslaagd.
Wat een mooie en lieve taarten!
Zowel Hello Kitty als de poesjes taart zijn schitterend gemaakt... 
Wat schattig, die bedeltjes langs de taart!
Twee ongelooflijke lieve en goed gelukte taarten!
Ik vind het bedelarmbandje zooooo goed bedacht en de poesjes zijn zo lekker ondeugend!
jemig wat komen er weer 2 mooie taarten voorbij.......je kitty taart is helemaal leuk met die bedeltjes ook (het betere priegelpuzzelwerk
) en je ontdeugende kattentaart.....super
Dat zijn 2 super taarten, mooi geboetseerd hoor!!!
Wat zijn dit 2 pracht exemplaren.
Je hello kitty met je bedeltjes, heel erg leuk.
En je poezentaart, zo leuk geboetseerd en je bovenste taart als tafel met kleedje, heel leuk bedacht.
hello kitty is super lief,en de poesjes ook helemaal super!
Wauw! Super zeg! Leuke ontwerpen!
Waaauw, wat mooi beide!! 
xxx
Tja, alles is al gezegd, maar ik doe het gewoon ook nog eens; die bedeltjes zijn superleuk. Mooi priegelwerk! En je katjes en toebehoren zijn zooooooooo lief!
Wat leuk!! Met een deery lou hangertje! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Stapeltaart Hello Kitty en stapeltaart poesjes