1

Onderwerp: waar doen jullie taart van 35cm in?en vervoeren met warm weer

Hallo,ik moet zaterdag een taart afleveren maar nu bedacht ik mij dat mijn grootste taartdoos 35 cm is en zo groot is de taart ook.Zijn er ook taartdozen groter dan 35cm en kan je die ook bij een bakkerhalen?Online gaat niet meer lukken.

En dan het vervoer.Is het een optie om hem in te vriezen?Met deze temperaturen smelten de taarten volgens mij.Heb over zo'n kratje gelezen met isolatie maar daar past de grootste volgens mij niet in?
En waar kan je die kratten kopen?

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes

2

Re: waar doen jullie taart van 35cm in?en vervoeren met warm weer

Of je een grote doos kan krijgen weet ik niet. daar heb ik geen ervaring mee. Misschien anders op een grote MDF plaat zetten (uiteraard bekleed met inpakpapier en daarover cellofaan). En dan de boel inpakken in cellofaan - zoals een groot cadeau.

Ik vervoer mijn taarten in een grote kartonnen doos, daarin leg ik eerst diepvries koelblokken gewikkeld in handdoek, en daarbovenop de taart.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Tweety!

3

Hoi Tweety,

Bedankt voor je, snelle, reactie!!Dat is idd een idee!Bedankt.
Wordt uiteindelijk een stapel,wil hem daar op elkaar zetten,durf het niet aan om met een gestapelde taart te gaan rijden.

Doei

4

ik heb wel dozen van 40 bij 40 gekocht bij moonen papier. En idd met deze warmte met platte koel elementen die ik gekocht heb bij Xenos.

5

Hoi hoi

je koopt een "gewoon"krat bij de blokker ofzo, en ik heb bij de plus supermarkt zo'n vierkante koeltas (die dus in het krat past) gekocht, maar volgens bij heb ik ze ook bij de blokker gezien. Dit weekend ga ik het ook voor het eerst gebruiken, ben erg benieuwd!
Denk eerlijk gezegd dat jouw formaat taart/taartdoos er niet in zal passen, maar misschien een optie voor een andere keer!
Succes

6

Ok,bedankt!Denk idd ook niet dat die past,maar de andere 2 zouden wel passen denk ik.

Heb op de site gekeken Nathalie maar zitten niet echt in de buurt.
Heb nu een grote doos gekocht bij de Ikea,die is alleen weer zo groot dat ie niet in  mijn auto past.
Pff, het valt allemaal niet mee taartmaken als hobby :-)

Fijn weekend!!!

Ik heb die wit-piepschuim dozen wel eens gezien, die houden de boel ook lekker koel. Maar ik weet niet waar je die haalt.

8

het is goed gegaan,in die doos met koelelementen!Maar vond het wel spannend!

9

Kan ik me voorstellen ja; ben blij voor je dat het goed gegaan is!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...