1

Onderwerp: ff voorstellen

Hallo iedereen,
Allereerst de complimenten over jullie taarten. Ik ben een vrouw van bijna 50 en heb toen de kinderen klein waren veel gebakken, maar nog nooit zulke mooie creaties. Ik ben een echte crea thea en vind heel veel dingen leuk om te doen. Van sieraden maken, kleding maken, bonbons maken etc.etc. Op dit moment heb ik een bakmanie. Ik heb echter een probleem, iedereen in mijn omgeving is dikke vrienden met Sonja Bakker en willen dus niet mee-eten als ik iets heb gebakken. Mijn man is een dunne fanatieke sporter en moet aan zijn conditie werken (bleh).
Dit alles maakt, dat ik er niet toe kom om echt iets te bakken, want alleen alles opeten lijkt me niet zo bevordelijk.
Ik woon in Brabant en werk in een verpleeghuis. Mijn twee zonen zijn al de deur uit en een daarvan gaat 8-8-8 trouwen. Nee, ik mag geen bruidstaart bakken! Durf ik ook niet hoor, stel dat hij mislukt.

Maar hoe doen jullie dat met bakken? Bakken jullie in het wilde weg of hebben jullie altijd een reden?

Groetjes
Wejama

2

Re: ff voorstellen

Welkom op dit superverslavende forum Wejama! :lol:

xxx

3

Welkom Wejama!
Als ik zin heb ik taart bak ik meestal een klein bolletje. En dan decoreren met een dun laag marsepein of fondant, en die versieren. maar dat komt ook zo weinig voor.
Cupcakes zijn hier echt in. Lekker makkelijk, en binnen 2 happen weg gewerkt :D
Soms doe ik versiering erop, soms niet. Hangt net af of ik de tijd hebt om ze versieren ;)
Taarten maak ik nu echt op opdrachten. En voor speciale gelegenheden, zoals a.s. zondag :D

Groetjes Tweety!

4

welkom :)

een reden? ach, die maak je gewoon.. dat de zon zo lekker schijnt ofzo :D

5

Welkom hier.

Ik bak altijd met een reden. Al is het maar omdat het vandaag vandaag is. :lol:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6 Laatst bewerkt door sarina (10-05-2008 22:00)

Welkom op dit verslavende forum! Ik bak meestal voor opdrachten of verjaardagen ofzo. En je creaties showen he, daar zijn we dol op!

Groetjes Sarina

7

Wejama welkom op dit gezellige en leerzamen forum...je zult merken dat het echt verslavend is hoor :)

Vergeet niet om al je creaties hier te showen...enneh...veel bakplezier!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl