1

Onderwerp: ik stel me ook voor

Hallo,
ik ben lisa en ik ben 15 jaar... Ik ben een tijdje geleden op  deze site terecht gekomen, en het taarten maken leek me heel leuk, nu een paar maanden later, is er nog steeds niks van gekomen :'(
ik had een bestelling gedaan, maar het geld overmaken lukte niet goed, waardoor de bestelling geannuleerd werd. Het komt er dus op neer, dat ik nog nooit een taart gedecoreerd heb...
Omdat het me nog steeds leuk lijkt, wil ik er toch mee gaan beginnen, maar ik zou niet weten waar... dus heeft iemand nog tips? workshops liggen bij mij niet in de aanbieding want ik kan nergens heen, dus heeft iemand een leuk beginnerspakket of zoiets? in ieder geval, ik hoop datr er snel wat van komt

groetjes Lisa!

2

Re: ik stel me ook voor

Allereerst welkom op deze site en bij dit gezellige forum!

De webshop heeft een hartstikke leuk beginnersetje op de site staan, wellicht handig om daar mee te starten. Je hoeft ook niet gelijk een joekel van een taart te maken; begin eens met het bakken van een kapsel, die vullen en afsmeren met botercreme en daarna de marsepein of fondant uitrollen en bekleden. Met wat koekjesuitstekers of een handige hand kun je dan wat leuke decoraties aanbrengen.

Hou ook de catagorie "2e hands" in de gaten en niet alleen hier maar ook op Marktplaats bijvoorbeeld. Zo kun je je kasten aardig vullen hoor!

En eenmaal begonnen is verslaafd! Hahaha... weet dus wat je doet!

Succes en vooral heel veel plezier!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

3

Welkom...en veel bakplezier gewenst ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Welkom Lisa!
Wat leuk om weer een jonge bakster te mogen verwelkomen!
Success met je taarten en wel posten he?

Groetjes Tweety!

5

Welkom Lisa, veel plezier op het forum!

xxx

6

Welkom, gezellig dat je er ook bent.

Veel plezier met bakken en decoreren.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Welkom op dit verslavende forum en je creaties showen he!

veel bakplezier!