Onderwerp: 3 stapels, Cars, mini retro en ....hoe heten die bloemen ook alweer!?
Weer eens wat taartjes uit deze hoek. Zo druk dat ik niet eens de kans krijg om ze te plaatsen.
De eerste niet een echt orginele, maar goed, weer een Cars.
Bovenste taart, mascarpone met aardbeien en aardbeienjam en onderste taart banketbakkersroom met aardbeien en aardbeienjam.

De tweede een kleine stapeltje voor de stiefdochter van Moosdoosparaplu, ze is zelf lekker in Duitsland dus kon geen taartje maken. Nou maak ik eigenlijk geen kleine taartjes meer, maar voor haar maakte ik graag een uitzondering, voor de verjaardag van haar moeder.
Sacherbiscuit, jammer dat dat niet zo hoog wordt als gewone biscuit, met botercreme met choco flakes en aardbeienjam.

En de laatste voor mijn buurvrouw, wilde deze taart vorig jaar al maken met hun trouwdag, ze zaten in haar bruidsboeket, maar toen was ik de datum helemaal vergeten!?!?! Op elke andere dag zou ik hem meer gedecoreerd hebben, meer a la Lindy Smith, maar met deze temperaturen!?!?!?
Deze met gewoon biscuit, dat rijst wel!!! Bovenste taart is alleen te hoog naar mijn zin! Beiden zijn gevuld met ganache en aardbeienjam.

Zo nu weer verder met de bestelling voor maandag, tussen alle drukke dagen en zonneschijn door!