1

Onderwerp: (Schoon)moederdagtaartje

Een dag uit het leven van een absolute beginner:

Een taartje voor mijn schoonmoeder, voor moederdag. Kapsel gelukt, bekleden geen probleem, het wordt nog wel eens wat met mij.
Voor het eerst een kussentje geprobeerd. Met een lineaal lijntjes getrokken, helaas een lineaal met relief, dus een dubbele streep op mijn taart. Shit, balen, vloeken. Dat ik zulk soort dingen nou niet opmerk.....Nou ja, gewoon doorgaan, 't is zomaar een taartje, ze zal er vast wel blij mee zijn. Ok, streepjes gemaakt, niet al te netjes maar goed, eenmaal moet de eerste keer zijn. Pearl spray erover. Met mijn vorige taartje ging dat niet helemaal goed, te veel spray op de verkeerde plekken.
Dussss, heel voorzichtig het knopje indrukken om een mooi dun laagje over mijn taart te krijgen: wel gvd........ allemaal druppen....  knopje toch maar iets harder ingedrukt, hele taart zilver. Uit nood heb ik toen maar een kwastje gepakt en alles uitgesmeerd. Pareltjes erop, en klaar. Bekijk het maar.
Ik doe niet meer.

Het resultaat:
http://i32.tinypic.com/jv5an6.jpg

Gevuld met botercreme en aardbeienjam.

2

Re: (Schoon)moederdagtaartje

Toch ziet hij er op de foto echt super uit!

3

ziet er toch wel heeeel erg mooi uit!!! En zeker voor een zomaar taartje!
groet corinne

Groet Corinne

4

Wat zeg je nou? Je gaat er toch niet mee kappen???? Ben je gek zeg......dit is een heel leuk taartje geworden en zo met dat zilver maakt um helemaal sjiek!

5

Ik vindt het een heel mooi glansende taart geworden.
Ik hoop dat je bedoelde dat je niks meer met deze taart doe, en niet dat je helemaal gaat stoppen met bakken en decoreren. Deze taart ziet er prachtig uit zoals het nu is, niks meer aan doen!

Groetjes Tweety!

6

Hij ziet er top uit hoor

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

ziet er toch echt wel mooi uit hoor!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

8

Op de foto zie ik een mooie taart in elk geval!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9

Niet stoppen hoor! Misschien is het op de foto niet te zien maar ik zie niets van al je ellende. Kapsel was goed gelukt, bekleden goed gelukt....de basis is dus goed! De rest is oefenen en vaak doen denk ik.
Ik oefen zelf veel op cupcakes, kan er ook niet teveel mis gaan :)

10

ik vind hem er ook erg mooi uit zien!

11

Ik vind het toch ook wel een erg lief glimkussentje ;) !
Maar als je het anders in je hoofd had, dan begrijp ik je baal wel...
Vaak helpt een nachtje slapen wel en kun je toch ook zelf wel weer tevreden zijn!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

12

Hij is geweldig :Y
Van je hele verhaal is werkelijk niets te zien op dit taartje hoor :nooo
Doordoen met taarten maken hoor :Y!!!

xxx

Ik zie echt niks van je problemen op de taart hoor,alleen maar een heel lief kussentaartje die echt goed gelukt is!!!!

14

Morgen denk je er vast anders over en wil je zo snel mogelijk weer een taartje maken :Y
Bij mij wil alles ook nog niet zo goed lukken als beginneling hoor. Zal iedereen wel gehad hebben. Ik vind hem zo op de foto er harstikke lief uit zien :Y

15

SLuit me aan bij de rest. Niets van je problemen te zien, super bling kussentje. Ik heb al zo vaak problemen gehad gewoon doorgaan. Volgende keer lukt het weer betet.

Groeten van Nicole

16

Jij moet eens niet zo streng zijn voor jezelf, Mimitje!!!!

Kijk nou nog eens goed... 't is toch een gaaf hart geworden?

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

17

heel chique, mooi gemaakt!

Ik vind ook niks mis met de taart hoor.

Groetjes, Jolanda
Mijn foto's kun je zien op www.mijnalbum.nl/Album=WZ4SGBSA

19

Niet stoppen met bakken hoor... Want dit ziet er eigenlijk vanaf hier wel uit als een heel leuk taartje! Ik kijk altijd eerst naar de foto en daarna lees ik het verhaal. En ik had zeker niet het idee dat het hier om een mislukt taartje ging...

20

Ik wilde ook niet stoppen met bakken hoor, alleen met deze taart. Op de foto ziet ie er blijkbaar mooier uit dan ie is. Maar ik ben blij met jullie complimentjes, dankjewel!!!

Schoonmoeder vond 'm ook erg leuk, en ook niet onbelangrijk: hij was erg lekker.

Volgende week een taartje voor m'n buurmeisje, gek op voetbal en volleybal. Dusssss, zal wel een sportief taartje worden.
Het resultaat wordt hier natuurlijk geshowd!