1

Onderwerp: Zal mijn ook nog even voorstellen

Haai, ik ben Diana, 21 jaar en woon in Heerhugowaard (N-H). Ik vind bakken erg leuk en de laatste tijd zie ik leuke creaties van cupcakes. Omdat mijn oven stuk is, koop ik ze kant en klaar en decodeer ik zelf. Nu heeft mijn vader besloten voor een nieuwe oven. De oven is namelijk ingebouwd en mijn vader durft er niet aan te "spelen". Dus hoop dat het snel komt. Meer weten, vraag maar gerust.

2

Re: Zal mijn ook nog even voorstellen

Welkom, welkom op dit forum! :D Kijk zo'n vader moet je hebben! :lol: Ben benieuwd naar je baksels! :)

3

Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen/bakken.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

hoi welkom en veel plezier hier...:D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

5

Hoi Diana! Welkom op deze site!
Ik heb gelijk even gekeken op je website ... en wat zie ik? En Mcleods daughters fan! Fantastic! ben ook helemaal weg van de series! Weet niet of je ook Hyves hebt, daar zit een super leuke hyves waar ik moderator bent. misschien zit je daar al op.
maaruh ... even terug - on-topic .. super dat jullie een nieuwe oven krijgen! Ben benieuwd naar je baksels! Veel bakplezier!

Groetjes Tweety!

6

welkom :)

7

Welkom Diana!

xxx

8 Laatst bewerkt door Do (11-05-2008 17:53)

Nou Diana...welkom dan op dit gezellige en leerzame forum...en voor je het weet ben je zeer verslaafd ;)

Wat een verstandige vader heb je...een nieuwe oven is altijd zeer welkom...dus showen die baksels h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl