1

Onderwerp: Ik heb effe jullie hulp nodig :)

Hoi allemaal,

Ik heb effe jullie hulp nodig. Ik ben gevraagd door een collega om voor een andere collega van ons, die over 3 weken gaat trouwen, een taart te maken. En dan geen bruidstaart hoor, want die heeft ze al besteld, maar het moet een surprise taart worden. We hebben namelijk geld opgehaald en nu willen we het geld in de taart doen.
Maar hoe doe je zoiets????

Ik vind het niet fris om het zo los in de taart te doen, dus moet het verpakt worden. Maar ik heb totaal geen inspiratie!
Wie oh wie kan/wil mij op weg helpen???

Ik ben ook nog niet zo heel lang bezig met taarten bakken, dus vind het een beetje eng:)

Alvast bedankt,

Patty

2

Re: Ik heb effe jullie hulp nodig :)

Misschien een tulband vorm of wondermold gebruiken?
De geld goed verpakken, en dan in de gat stoppen, en bekleden?
Of een bruidsbarbie maken? Vindt ik niet zo gek eigenljik. (ik neem aan dat het om een vrouwelijk collega gaat?)

Groetjes Tweety!

3

Je kan het verpakken in een zakje, of in een envelop die je lamineert/verpakt in plakpplastic. hebben ze nog wat leuks om open te maken...........

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Je kunt de taart gewoon bakken en een deeltje van de vulling in het midden vervangen door je 'gevulde envelop', als je het gewoon in een boterhamzakje doet is dat toch prima...?
Je kunt het natuurlijk ook in een doosje doen en van dat doosje een dummytaartje maken door het gewoon te bekleden en versieren.
Misschien zo'n soort decoratie?
http://www.sugarlandfudge.com/bear_envelope_m.gif

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

5

Ja, ik vind ook die bruidsbarbie een goed idee!!
En dan sleept ze de bruidskist achter zich aan, waar dan natuurlijk het geld in zit!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

6

Zo, julli e zijn snel :)

Ik heb nog nooit een barbietaart gemaakt. Ik durf me er nog niet aan te wagen. Tenminste niet voor deze gelegenheid.

Die met die tulbandvorm vind ik een leuk idee. Heb alleen geen tulbandvorm, maar mijn moeder wel! Dus die kan ik effe lenen :)

Ook het idee van Tompoes vind ik een goed idee.

Jeetje, wat moeilijk zeg. Ik ga nog effe brainstormen en indien jullie nog meer ideeen hebben, hoor ik het graag!

Groetjes,
Patty