51

Re: Rozentaart a la PP

Hij is werkelijk schitterend

52

Fantastisch!
Wat een werk zeg!

53

oooo, toch nog 200 rozen? :S
Maar hij is schitteren, mooie kleur rood ook. ;) :lol:

54

Carin schreef:

WAUWIE!!!!!!!!!!!!
Hij is heel erg mooi geworden! Weet je zeker dat je niet gewoon het plaatje uit het boek van PP aan ons laat zien :lol:??? Dat je ons gewoon in de maling zit te nemen :lol:???
Je hebt wel nog een boel rozen moeten bijmaken dus :s. Maar het resultaat mag er echt zijn :thumb:!!!

Niks het plaatje uit het boek...dan was ik allang klaar geweest bij 120 rozen ;)
Caatje...die 70 stuks heb je zo af......

Groetjes,
Daniela

55

jee, wat een werk zeg, maar wel heeeel mooi!

Cakeworks Studio. Heerlijke taarten, confiserie en workshops in Haarlem

56

Dank voor jullie lieve reacties....het is inderdaad mijn paradepaardje geworden waar ik wel heel trots op ben. Heb uiteindelijk het recept uit het boek gevolgd (' gewone'  chocolade cakes, dus geen gevulde toestanden...de eerste paar cakes belandden in de prullenbak: te nat, te droog, verbrand) Bruidspaar wilde eigen gevulde biscuit maar op aanraden van Irma heb ik dat afgeraden. Rozen wegen best wel en het biscuit  zou dat niet gaan trekken. Denk dat de taart al met al 6 a 7 kilo woog. Omdat het gestapelde cakes zijn kon de taart laag voor laag worden aangesneden. Irma heeft daar een vb van in haar album.

Groetjes,
Daniela

57

Waw, heel mooi hoor!

Maar ehh, hoe snij je zo een taart eigenlijk aan??? :)

58

Wat een werk inderdaad, maar tjee.... echt een SCHITTERENDE taart!

Groetjes, Jos

59

Zo heel mooi! Jij droomt nu zeker over rozen ha ha.

60

wow prachtig eindresultaat! Daar zal je idd supertrots op zijn!!! Ik geloof niet dat ik er aan zou beginnen, zoveel roosjes!!!

Groetjes Amy
Taartjes kijken? Ga naar: www.sweetpie.mijnalbum.nl of www.smultaartjes.nl

61

*zucht*

en nog eens *zucht*

DIT IS PRACHTIG.....

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

62

Echt, ik was het roosjes maken na een stuk of 20 al zo zat...Wat een werk is dit zeg! Maar het resultaat is er zeker naar, wat een prachttaart is dit.

63

Oh, wauw! Wat een prachtige creatie! Als ik de bruid zou zijn geweest zou ik er voor gaan liggen, echt niet dat daar het mes in zou gaan ;):lol:!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

In 1 woord super-geweldig-prachtig-magnifiek-formidabel-enz. !!!