Onderwerp: weer een nieuweling!!
hoi allemaal!
Toch maar besloten om mezelf ook even voor te stellen. Ik ben Tirza en maak al een tijdje cakes en taarten. Eerst uit de kant en klare verpakkingen van de bekende merken. Steeds vaker leefde ik me uit door er bijvoorbeeld gesmolten chocolade over te smeren, decoraties erop te plakken etc. Wat vrienden die regelmatig op bezoek komen, zijn eigenlijk mijn testpanel geworden. Ik kreeg altijd leuke reacties. Ook voor mijn verjaardag een paar maanden geleden had ik van alles in elkaar geflanst.
Op een gegeven moment kwam ik deze site tegen en werd de banketbakker in mij wakker en heb ik gelijk het een en ander besteld.
Ik heb tot nu toe 1 workshop gevolgd en verder rommel ik zelf wat aan en doe inspiratie op door iedere dag op deze site te kijken! Zooo verslavend....
Ik wil bij deze toch even mijn complimenten geven voor de gezellige/ leuke/ geintereseerde en ondersteunende reacties op deze site. Zo hartverwarmend als je even niet meer weet wat je met je frutsels aan moet of als je je resultaten wilt showen!!
Groetjes Tirza
www.facebook.com/TaartvanTirs