Re: En wat eten we vandaag????...... P****
Ik krijg gewoon zin in pizza!!! Wat een leuke en mooie taart.:thumb:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En wat eten we vandaag????...... P****
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik krijg gewoon zin in pizza!!! Wat een leuke en mooie taart.:thumb:
heel erg origineel !!
Wat goed verzonnen, zeg! Super!!
Wat een originele taart heb je gemaakt zeg! Petje af. Helemaal grappig en mooi.
Net echt! Super!!!! 
xxx
haha........ik had toch meer in de trant van Koenie gedacht....broodje poep ofzo maar pizza begint ook met een P 
Hij is onwijs leuk geworden en het is dat hij al eetbaar is........anders had ik m ook zo opgegeten 
Je moet ook niet kiezen tussen de mfoto's want je wilt er gewoon naar blijven kijken wat een schitterende taart, je zou denken dat je er gewoon een pizza bovenop heb gelegd...hahahha
leuk zeg! Vooral de pizza euh, taart doos!
Dank jullie wel voor de complimenten! Jullie reacties zijn zo lief! Ik ga proberen ook wat liever te zijn en meer te reageren op jullie creaties
Hoe heb je de korst zo'n mooi kleurtje gegeven?
Ik heb hem geverfd met jenever en bruine kleurstof (wilton). Het "gewolkte" effect krijg je door een paar lagen over elkaar te verven en de donkerste plekken heb ik gekregen door met het penseel rechtstreeks vanuit het potje te verven (met enkel een nat penseel) (ik weet niet of ik nog duidelijk ben op dit laat tijdstip
:-D)
Wat een ontzettend leuke pizza taart is dit geworden!!!!!En die doos maakt het ook helemaal af!!!!Leuk hoor!!!!
Eeeeeeeeeeeg leuk!!! Heel erg origineel!!
Hartstikke leuk! En net echt! Ja champignons vind ik ook zo gaaf!
En dat je de doos hebt aangepast is natuurlijk helemaal
, nu miste je alleen de pizzalucht nog...
!
super leuk geworden, erg origineel hoor! En die doos maakt het helemaal af!
Leuk idee, en super uitgevoerd! k Krijg alweer honger 
Een hele,leuke originele taart,krijg trek in pizza.
Ooooo....
...ooooo....
.......ooooooooo.... DIE IS GAAAAAAAAAAF !!!!!!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En wat eten we vandaag????...... P****