Onderwerp: Taart verzenden
Er is me al meerdere keren gevraagd door mensen die verder weg wonen, of taart ook te verzenden is. Zelf denk ik dat dit heel moeilijk wordt, want het moet gekoeld
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taart verzenden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er is me al meerdere keren gevraagd door mensen die verder weg wonen, of taart ook te verzenden is. Zelf denk ik dat dit heel moeilijk wordt, want het moet gekoeld
Ik heb er geen ervaring mee, maar zou het nooit doen...als je voor gewone zending kiest, dan vrees ik dat ze die doos echt niet netjes recht houden en er goed voor zorgen..
en gekoeld...denk inderdaad dat daar heel veel kosten aan verbonden zijn..
heb even op google gezocht, maar kan er niets over vinden, dus weet niet of dat wel zou kunnen..
misschien kan je dan beter hier op het forum een oproepje zetten of er iemand van hier een taart voor die mensen via jouw kunnen maken..
succes ermee!
Ik heb ooit een dummy taart verzonden, die was op sommige plekken wel erg breekbaar, maar is heel aangekomen.
Alleen vind ik een dummy heel wat anders als een echt taart!
De dummy had ik goed verpakt in keukenpapier en kranten, zodat ie niet door de doos zou stuiteren, maar een dummy weegt niet zo veel. Een taart is veel zwaarder en kan je echt niet ondersteboven houden!
Daar zou ik denk ik toch niet beginnen. Dan geef je je werk uit handen aan een vreemde die er geen belang bij heeft om er
Precies, het leek mij ook bijna niet te doen. Dan zou je al zelf een koerierdienst moeten beginnen ofzo met een gekoelde auto, whahha.
Bedankt in ieder geval!
Ik zou het niet doen, als je kijkt hoeveel moeite het kost om hem zelf al met een auto te vervoeren (en heel ergens anders te krijgen) Laat staan met een vervoersbedrijf die meestal niet echt zacht met de pakketjes omgaan.
Bestaat wel een koerier met gekoeld vervoer, even gegooglt...
http://www.concordekoeriers.nl/site/content/view/14/30/
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Taart verzenden